Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God kväll

Nä oj vad klockan är mycket. Måste ju verkligen sova. Men jag fastnade framför ett högskoleprovtest. Jag fick 19 av 41 rätt alltså 0,7 poäng och på andra gav jag upp efter halva men fick ändå 0,5 poäng. =) Vet ju att det är svårare i verkligheten men nu kanske man har en liten inblick hur det går till. För jag har tänkt satsa på att läsa upp några betyg 1 halvår för att sen göra högskoleprovet inför nästa vårtermin. Och klarar jag inte det får jag läsa 1 halvår till för att ge mig på högskoleprovet ännu en gång. Har ju inte jätte  höga förväntningar på mig själv när det gäller provet men det skadar ju faktiskt inte att försöka. Det kan ju gå. =)

Jag måste få tummen ur och skicka ut mail om att jag vill ha hem blanketter för att söka in på komvux och när jag ändå är igång behöver jag ju papper hem om ansökan till dagis. Tror det blir skogsbacken som ligger precis brevid oss. Och där skulle troligtvis Tuva sökas in också så då blir det ju perfekt och dom kommer tillsammans.

Imorgon ska min underbara syster och Niklas passa Melvin på förmiddagen för jag ska med Jessica och Tuvis till Näl. Tuvas kisseprov var väl inte riktigt bra så dom skulle upp dit imorgon igen och då tänkte jag att jag kunde följa med och hålla dom sällskap. Så tråkigt att behöva sitta där ensamma. Då blir det även en riktigt god Näl fika =) Det är ju ett måste när man är på sjukhuset. Hihi!

Nää natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men jag är nog värre. Jag slarvar till och med bort mig själv ;-)

2009-03-04 @ 23:28:09
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie

du är välkommen när som helst! :)

2009-03-05 @ 09:26:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nog är hon gummi kvinnan alltid :D

2009-03-05 @ 10:22:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Julia

Skogsbacken kan jag rekomendera som jobbar inom barnomsorg! Dem flesta som går där är väldigt nöjda =)

2009-03-05 @ 19:18:20
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0