Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Heeeej!

Och god kväll!

Nyss hemkommna från min underbara Mamma. Fått super god middag som bestod av kycklinggryta med ris, gud så gott och gud så mätt jag är. Sen var även min söta mamma så snäll och bakade bröd som vi fick med oss hem. Super gott bröd verkligen (och nyttigt) =) TACK!

Imorgon är det äntligen fredag och vi har inga planer fram till kl 15 för då ska jag möta min mamma och syster i stan och ta en fika med dom.

Sen när Robban kommit hem ska vi ut på överby och kika. Tror även vi ska köpa den nya vagnen till Melvin då. =)

Idag var vi ju och fikade med Marie, Emilia och barnen och det var jätte trevligt som vanligt. Men Melvin har fått för sig att han ska höras mest av alla barnen när vi är ute =) Han pratar jätte högt, haha...Sen gick vi runt i affärer å kikade. Jag hittade 2 tröjor till mig och 2 bodies till Melvin + ett par super goa mjukisbyxor. Så det var en lyckad dag idag och verkligen skönt att få komma ut. Man blir ju så mycket piggare då.

Nä nu ska jag antingen sätta mig framför tv:n en stund eller hoppa i säng, har inte bestämt mig än
God natt

Haha


Mamma, Mormor och moster


Mina 2 älsklingar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mamma är en riktig linslus =) Det första kortet är snyggt =) Det är klart att Melvin måste höras att just han är på stan =) Han är för go.. Tack för ne super mysig fika hoppas det blir snart igen =) Puss och kram

2009-03-26 @ 22:22:59
Postat av: Emilia

Oj det va jag som skrev=) är in loggad på Crilles sida så då står inte mitt nman glömde skriva i det =)

2009-03-26 @ 22:33:22
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja verkligen ^^ man ska hitta sin egen stil. blir ju lixom bäst då

2009-03-27 @ 09:58:06
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0