Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hej igen

Har inte så mycket för mig idag =)
Har precis vikt tvätt, lagt Melvin och kokat mig en kopp kaffe.
Melvin är fortfarande väldigt gnällig fast nu har han blivit mer sällskapsjuk. Han vill vara uppe hos en HELA TIDEN eller att man ska leka med honom HELA TIDEN!

Och något som gjort min dag bra (förutom lill kusinens ankomst) så har jag även läst att jag inte behöver läsa Naturkunskap B på komvux. Jag har medicin grundkurs och vård & omsorg och då behöver man inte läsa Natur B .....Åh vilken glädje! =) Det som jag verkligen absolut inte ville läsa. =) Jessica berättade förut att dom har öppet hus på komvux den 1:e april så dit ska vi gå tillsammans för att kika och prata lite med lärarna.

När Robban sen kommer hem ska vi ut och shoppa lite väggfärg, för nu ska det målas i lillens rum =) Hatar den bruna färgen och vill ha ett ljust och fint babyrum, hihi! Så imorgon kommer jag börja förmåla och sen kommer Melvin få sova i vårat rum några dagar framöver. Hoppas det kommer gå bra för hans del.

Min buse går numer ÖVERALLT


Och såhär kan det ju gå om man lämnar honom vid skohyllan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0