Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hjälp på tv

Slänger in ett snabbt inlägg bara.

Dagen idag har varit super mysigt. Den började tidigt på Näl med Jessica och Tuva. Det gick hur bra som helst och snabbt och smidigt =) Sen kom Robban och hämtade mig samtidigt som vi lämnade av gamla bilstolen. Sen bar det av ut till överby och kika. Jag hittade en skinnjacka till mig (äntligen) och jag är såååå nöjd. Köpte även jackan till Melvin och en windstopper samt en mössa. =)

Sen åkte vi ut till Velanda för vi hade planerat en överraskning till familjen Andersson (en middag). Det blev kött med halva ungsbakade potatisar och sallad. Hur gott som helst. Sen efter maten när vi var proppmätta satte vi oss framför tv:n och då började Bee movie så den satt vi och kikade på medans Melvin sov och vi lät maten sjunka i magen ;). Verkligen super mysig eftermiddag/kväll.

Nä nu ska jag hoppa tillbaka till Robban i soffan.
Hörs mer imorgon!
Hej

Nya windstoppern


Och nya jackan samt nya mössan.
(Jackan är mycket snyggare i verkligheten) hihi


Bäddade även med hans nya bäddset idag


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag är såå nöjd. Melvins är lika fint de.

2009-03-06 @ 23:53:16
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: emilia

Snmygg wind stopper vi har en likadan till Alvin =)

2009-03-09 @ 10:37:23
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0