Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ingen vagn

Nähäpp det blidde ingen vagn idag.
När vi kom till babyproffsen och hon tog fram vagnen fick jag se att det var 08:ans vagn dom hade fått in. Och den vill jag inte ha så hon fick ringa till Munkedal och fråga om dom visste att det var fel men dom sa bestämt att det var 09 som dom hade skickat. Ja jag sa iaf att jag inte ville ha den men då kläcker hon att vi kunde få den för en 100 lapp billigare, haha tänkte jag för 08:orna kostar ju faktiskt 1800 och hon ville ge oss "08:an" för 2100 kr haha aldrig. så vi gick vidare till Beginners och där hade dom häller inte inne den svarta men han hade beställt massa svart vagnar som skulle komma om ca 3 veckor och då reserverade vi en + att vi beställde en ny skötväska (för den färgen vi ville ha fanns inte inne). Och dom hade till och med samma paketpris med fotsacken som babyproffsen så vi förlorade inget häller, hihi! Så nu får vi EN HELT FÄRSK VAGN =D 

Och måste bara säga att dom har grymt bra service på Beginners. Han verkligen tog sig tid och förklarade allt och ja.... suverän hjälp!
Men nu är iaf Robban nöjd som får ha Melvin mot sig i vagnen ett tag till.

Och när vi står i kassan på beginners så är det dags för Caroline af Ugglas att uppträda så vi stod och tittade på henne lite medans vi väntade på våran tur, haha! En sån dag =)

Jaja nu ska jag laga middag.
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Marie

Ååh då blev du nöjd va när du fick digga lite till bästa Caroline? :) Kan ju inte blitt bättre =D HIhi

2009-03-28 @ 14:33:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: ANNA

JAG KUNDE JU KÖPT EN 08 HÄR TILL DIG FÖR 1495...=o)

2009-03-28 @ 15:24:10
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe va krångligt de e me vagnar! Men på beginners är dom verkligen bra! Men när ska vi få se en bild på hur vagnen ser ut ;) Nyfiken i en strut

2009-03-29 @ 00:44:46
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0