Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag idag då

God morgon!
Och vilken underbar morgon det är idag. Är ju ett fantastiskt väder ute så idag blir det ut och leka med Melvin! Inte ska man sitta inne när solen skiner. Sen är det tänkt att vi ska gå till ÖF men jag vet inte hur det blir. Melvin snorar lite granna och jag vet inte om det är förkylning eller om det är tänderna men Robban är ju förkyld så vem vet. Får tänka lite mer på det. =)

Helgen orkar jag inte skriva om men en helt perfekt helg har vi haft! Hur kul som helst. Och Robban tackar för alla gratulationer =)
Men nu ser jag framemot att bara få vara hemma med mina underbara killar några helger framöver.

Nä nu ska jag fortsätta äta min frukost. Skriver mer sen och då kommer det nog även lite bilder =) Det har blivit lite dåligt med det, de senaste! ÄNDRING

Hej

Kommentarer
Postat av: tant johanna

Tack så himla mycket för en trevlig dag i lördags!!! shit vad vi dansade, hade så skoj!!! kramizz

2009-03-23 @ 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0