Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nästan fredag =)

Ja idag är det som om det är en liten fredag för oss. För Robban är nämnligen ledig imorgon, åh vad skönt att få ha honom hemma lite längre denna helgen =).

Om ca 1 timme kommer min syster och hennes Niklas hit för att passa Melvin. Så roligt att Melvin får vara med henne för det är ju inte allt för ofta dom träffas. Men han älskar henne ändå massor, även Niklas =).
Sen kommer Jessica och hämtar upp mig så far vi till Näl. Får se hur lång tid det tar idag, sjukvården är ju inte kända för att vara snabba. Men det gör mig inget. Bara trevligt att umgås med dom.

Ikväll när Robban kommit hem ska vi ut till Velanda och måla en garderob som vi fått av Viktor. Den ska bli vit och stå i Melvins rum. Tror det blir mycket mycket bättre med något stort och vitt än den svarta han har i sitt rum nu. Det blir så mörkt och tråkigt och barnrum ska ju vara ljusa och fina. =)

Jag har precis kikat på "Haja läget" medans Melvin tagit sin lilla poxernap. =)
Men nu måste jag börja göra mig iordning för annars hinner jag inte, måste ju hinna med en kopp kaffe också. Haha!

Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0