Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag och försöker få kontakt med.....

...min barnmorska. Men det är lättare sagt än gjort. Jag är fortfarande öm i livmodern efter förlossningen så jag ska ringa och kika om det ska vara så. Måste även ringa kommunen så dom skickar hem papper om dagisplats för det ska ju vara inlämnat innan 1 april.

Inatt har Melvin sovit hela natten utan något litet grin och ville inte upp fören vid halv 9. Då fick han mat i sängen och lite leksaker så då satt han där snällt i ca 40 minuter till =) Gottigt.

Idag har vi inga planer alls, eller jo Amelie skulle visst komma hit och lämna en present till Robban. (lite i förväg sådär) =). Och sen ska jag väl börja maskera i Melvins rum så vi kanske kan börja sparmåla ikväll. =) Åh va jag hoppas det kommer bli fint...Hihi!

Ursch, jag känner mig så slö nuförtiden. Har ingen riktig ork till något känns det som. Hoppas bara det är en liten period nu, för detta är inge roligt alls. Mina promenader har ju försvunnit och det sociala har blivit mindre, eller ja det är ju faktiskt mest sjukdom som hindrar att vi är sociala =). Men ändå!

Ha en fin onsdag!
Kram från oss

Ett kort på en väldigt liten Melvin :D    *tänker tillbaka*


Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

va konstigt... min kändes ingenting efter några dagar livmodern, men det är kanske olika=) kramar

2009-03-11 @ 15:57:52
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Amelie

Va olik sig han va :S Kännde knappt igen honom :P

2009-03-12 @ 11:40:51
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0