Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Promenad

Nu har vi kommit in efter dagens andra promenad.
Hur skönt som helst och snart vankas det kaffe med bulle, lagom till Unga mödrar =)

Förut idag var vi ute på en liten promenad med Jessica och Tuva. Barnen fick gunga lite granna och sen bara åka med i vagnen medans vi gick runt.

Sen har vi gjort absolut ingenting förutom lekt och busat. Men det räcker och blir över faktiskt.
Nä nu har jag inget mer att skriva men jag lägger in lite bilder på min prins som gör mig så grymt stolt varje dag och han är världens underbaraste människa!! Han är så duktig och så snäll.


Finns inget finare än honom!!


Tittut


Gunga gunga gunga


Tyckte det var ganska kul iaf =)


Promenerar lite med pappsen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättehärliga kort. Puss och kram

2009-03-23 @ 22:19:13
Postat av: Angelica och Anthon

vad söt han är eran prins =) måste bara fråga vart ni köpt hans snygga skor =)

2009-03-24 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0