Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag och fikadags

God morgon Sverige!

Idag är det faktiskt en ganska så bra dag, lite piggare.  Melvin vaknade några gånger men jag behövde bara stiga upp en gång och det var när det var matdags. Sen vaknade han vid 7 men lekte 1 timme i sin säng så mamma kunde få snosa kudde en stund till.

Och igår när vi handlade köpte jag faktiskt sill till mig. Jag har varit grymt sugen på en sill macka med ägg jätte länge nu och imorse gjorde jag mig 2 st sillmackor. Och gud i himmelen va gott det är =) Får nog göra det lite oftare och man blir ju smartare av fisk och det behövs nog i dessa tider när man tänkt börja plugga.

Idag är det promenad och fika på oden som står på schemat. Vi ska möta Emilia och Alvin någon gång efter Melvin sovit sin förmiddagsnap. Frågade även Marie och William om dom ville hänga på så vi får väl se vad dom svarar =)

Sen ikväll är det hem till min mor som gäller. Var väldigt längesen man var hemma hos henne! Men väldigt gott med mammas mat.

En bild i all hast =)
Han har inte riktigt fattat dethär med gåstol


Busunge


Kommentarer
Postat av: Marie

Klart vi hänger med, fikasugen som jag är! :)

2009-03-26 @ 10:15:01
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0