Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Underbara fredag och 2 stycken nya......?

Åh vad härligt det är med sol ute. Man mår ju så mycket bättre och är så mycket piggare!

Igår kväll var min syster här och passade min underbara son mendans vi åkte och storhandlade. Gick hur bra som helst. Även Niklas kom förbi en sväng. Sen stannade dom kvar tills Melvin somnat för då var det filmtajm för hela slanten =). Vi kikade på Final Destination 3. Hur bra som helst och jätte mysigt att hitta på något med min syster. Så vid halv 12 åkte dom hem och då var det nanatajm för oss =).

Melvin ville upp kl halv 8 idag och det var faktiskt kanska skönt att få komma upp och njuta av hela dagen, nu när ändå Robban är hemma. Och när jag bytta blöjan på Melvin tittade jag upp i hans mun och till min förvåning såg jag 2 st nya tänder upptill. =) Dom ser ut att spräcka igenom när som helst. Min stoooora kille!

Nu är Robban iväg på Rygg och Led kliniken och sen har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Ut ska vi iaf.

Nu kallar tandborsten! Hej så länge

Kommentarer
Postat av: silena

hehe man tackar ;P ;P fasiken va gulligt att framtänderna kommer nu:)

2009-03-20 @ 18:19:52
URL: http://sillelundh.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0