Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag hela veckan....

...är det egentligen för min del men idag är det faktiskt fredag för även Robban =D Så härligt!

Idag lämnade Robban bilen hemma för att jag skulle åka och fixa den men han lämnade dock inte bilnycklarna hemma. Så det får jag fixa på måndag istället.

Inatt sov Melvin lite bättre, han vaknade bara 1 gång och ville ha mat. Skönt, för sen vaknade han kl halv 8. En bra tid. Och vi har hunnit badat i över 1 timme och efter badet var Melvin störttrött så nu ligger han och nanar =D

Idag hade vi som sagt lite planer men inget av dom blev av så nu kommer vi bara ha en mys dag här hemma.
Men i helgen kommer vi ha fullt upp. Imorgon bär det av till torp för att kika lite heminredning och grejs. Ska bli kul, en riktig familjeförmiddag.´

Sen på kvällen kommer Sandra, Andrea och Amelie hit på en liten förfest. Hoppas det blir relativst fint väder så man kanske kan sitta ute på gården en stund innan. Och Sandra är så gullig och har fixat gratis biljtetter in på Lipz till alla oss =D Tackar...

Igår var vi på Öppna förskolan och det var jätte skoj. Innan kom Amelie och Hugo hit för att gå tillsammans med oss. Och på Öf träffade vi Angelica och hennes sötnos Mattheo. Melvin han kröp runt på och ignorerade mig totalt. Alla andra däremot älskade han. Och tjejerna gick han fram till och klappade försiktigt på kinden =D En riktig tjejtjusare. Sen blev det lite fika och det är alltid lika mumsigt.

Idag får jag nog ta och storstäda här hemma. Alltid skönt att ha det städat inför helgen.
Och Robban ska lägga i lite ljusa slingor i mitt hår och det som blir över får han i sitt =D Han passar verkligen med ljusare hår. Han hade alltid det innan men har änna släppt det lite men nu har jag lyckats övertala honom =D.

Bus med skorna


Här har han hittat noppen =D


Lite tandborstning


Sötnos

Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Ja herregud så go han är lill prinsen Melvin! Hoppas ni får det riktigt trevligt imorgon kväll! Kram

2009-05-15 @ 12:25:48
Postat av: Mormor Lisa

Han är verkligen go i sin badkappa. Hmmm. Han är ju go annars oxå så klart.:-))

Kram

2009-05-15 @ 17:39:47
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0