Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag och underbart väder

Kan det bli bättre?? Och dessutom har Melvin somnat nu så jag har lite fri tid några timmar framöver =D Åh vad härligt det är.

Han har fått in rutinen att vakna runt 6-7 tiden och är vaken till 9 och sen somnar han om i någon/några timmar. Sen är det bus för hans del igen tills han somnar nästa gång =D.

Idag är det strålande sol här i Trollhättan och humöret är på topp. Idag ska vi tvätta, åh va kul det lät. Haha. Men det måste ju göras. Sen ska jag väl ta min son på en liten promenad. Och vid halv 6 tiden ska jag åka till Emilia och umgås med lite med alla och det blir både mat, spel och lite alkohol :) Blir en lugn kväll för imorgon ska vi upp och åka iväg till våran nya lägenhet. Vi får nycklarna imorgon för att åka och mäta lite och bestämma lite mer hur vi ska göra =D. Åh så skoj det ska bli. Sen efter det ska vi väl bara ha en mysig familjedag.

Igår mötte jag upp min mamma vid 4 tiden för vi skulle åka ut och ta kort på Melvin i vänersborg, Ateljé Clas. Och dom var super duktiga, dom lyckades få många "där-satt-den" bilder =D. Melvin var såå himlans duktig och sååå fin i sin sjömansdräkt. Sen tog vi även bilder när han hade skjorta på sig, nakenbild och bröstbild. Åh va kul det var!
11 Juni får vi komma och hämta bilderna och jag är jätte nyfiken på hur dom blev.

Innan jag mötte upp mamma var jag ute på överby med Amelie och Hugo. Blev inte så mycket shopping som tur va men det är alltid trevligt att bara gå runt och kika.

Nä nu ska jag göra något vettigt =D
Hej så länge
Kram

Melvin är en riktig liten mysis


Pappa har inte riktigt fattat att han är för stor för bobbycaren


Lek, såhär på morgonkvisten

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad roligt att ni ska få nycklarna i morgon. Måste vara svårt att ta det lugnt sen efter de. Jag hade varit helt ivrig och haft massor av planer i mitt huvud. Hur allt ska möbleras osv. spännande. ser fram i mot sen när ni helt flyttar hit.



Släng hit ett sms eller något om ni vill ha hjälp med flytten. Kram

2009-05-29 @ 18:06:42
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja de skulle vara roligt att få ett kort på Balder och Melvin. Tror inte Melvin är så liten då längre :P.

Men Balder växer fort.:P

2009-05-30 @ 11:32:54
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0