Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Goddagens

Nu är det strax bara 1 månad kvar till Melvin fyller 1 år. Herregud va tiden går fort! Vet att jag sagt det många gånger men jag förundras varje gång jag kommer på hur fort det egentligen går!

Melvin var riktigt sur imorse och det var jätte svårt att lägga honom för förmiddagsnapen men efter många om och men gick det. Så nu sover han och jag väntar på att han ska vakna så vi kan gå ner på gården och fika med tant Johanna. Melvin tycker ju det är så roligt att få krypa runt i gräset =D.

När Robban sen kommer hem har vi absolut nada inplanerat. Och det kan ju vara skönt det också. Fast jag tänkte jag skulle dra med honom ut och åla till cheapy och kika på kakel och innedörrar. Jag måste kika runt lite och se vad som finns innan jag bestämmer mig. Fast jag har ju en bild i mitt huvud om hur det ska se ut men det kan ju kanske ändras om jag hittar något bättre. =D

Och på Torsdag har jag lovat Angelica att komma till Öf och det ser jag faktiskt fram emot. Det var verkligen inte igår man var där. Men det har varit så mycket sjukdom med Melvin efter att vi varit där men nu är ju änna den jobbigaste förkylningsperioden över så då kanske man kan börja gå där igen. =D Melvin älskar ju att vara med andra barn.

Hm ja, det finns inte så mycket mer att skriva just för tillfället men det kanske kommer senare!
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en liten mysig fikastund förut! Hur du beskrev badrummet som ni skall renovera i er nya lägenhet så tror jag det kommer bli super duper bra!!! Ser fram emot mycket grillning, kräftskiva och bus på er nya tomt å inte tala om bastun för endast 10 kr, ja ojoj vad det ska bastas ;)

2009-05-12 @ 16:58:51
Postat av: malin

hehe ja ! joo det funkar...åker in o ut på behandlingar..kämpar på! 11 månader är melvin då...fasiken vad tiden går, dags för barn nr 2 då el? hehe kram

2009-05-12 @ 21:16:38
URL: http://malinandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej!

Vilket datum fyller han år? shit va tiden går fort Cornelia fyller från idag om 1 månad 1 år herre gud säger jag bara.



SV. tack så jätte mkt allt som allt har jag gått ner 17 kg:) så de är en del hihi!



va har ni för er då?

kram

2009-05-12 @ 23:30:36
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0