Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag 2:e Maj

Hejsan och goddag!

Ledsen för det dåliga bloggandet men jag är inte riktigt frisk och sen är Robban hemma och då hinner man inte sitta vid datorn. Men nu är Robban iväg med sina vänner och fiskar så då passar jag på. Melvin är inne i en riktig trots och gnäll period för herregud va han gnäller och aldrig är han nöjd. som tur ville min snälla mamma ställa upp imorgon och passa honom över natten så vi kan få en lugn stund här hemma. Jag är helt slut i huvudet och att man inte mår kanon på det, gör det bara jobbigare!!

Ikväll ska vi väl försöka komma ut på en fisketur (om Melvin tillåter det) ;) och sen bara mysa framför tv:n.

Igår åkte vi ut till Överby vid 10 tiden för att möta ett par från Norge som skulle köpa våran vagn =D Det är inte varje människa som åker 3-4 timmar för att köpa en vagn =D Men dom gillade den så varför inte...Skönt att bli av med den
Och i Torsdags var vi ute i Velanda och grilla samt kikade på majbrasan.

Nä har inget met att berätta..
Hörs mer imorgon!
Hej svejs

Tror inte han ville sälja sin vagn =D


Mina fina pojkar vid majbrasan

Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

Jag utgår ifrån att de köpte vagnen då :) Hoppas ni fick det ni ville ha :) Klart jag tar lilleman, för jag njuter verkligen utav att vara med honom och se alla hans framsteg. Det gör ju heller inte ont att få snosa på honom lite. Puss och kram till er alla.

2009-05-02 @ 20:20:48
Postat av: Martina

Vilka mysiga bilder!

Jag känner igen de där med gnäll, Cornelia är lika dan. Finns inget som är nöjt eller så här hemma bara gnäll hela tiden:(



Allt bra med er annars?

kram

2009-05-03 @ 20:37:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe Melvin demonstrerar mot vagnsäljandet ;)

2009-05-04 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0