Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag och helg uppdatering

God morgon!
Åh vad skönt, inatt sov Melvin hela natten ända fram till 08.30, Gott gottigott gott...

Helgen har varit super bra. På lördag morgon drog vi ut till Torp för att kika efter renoveringsgrejer. Och vi hittade allt litegranna. =D
Lördagskvällen var jätte skoj. Jag och Amelie fick pratat en hel del och det behövs verkligen ibland. Är glad att jag känner en sån underbar människa!! Tack tjejen!!
Sen var det ut på krogen och där dansade vi som tokar =D (Som vanligt) haha!

Dagen efter det vaknade jag och Robban kl 13...Och då gick vi upp och åt lite frukost innan Melvin skulle komma hem =D När Melvin väl kom hem så hade han jätte hög feber och var helt uttmattad.
Så jag gick själv till Lollos kalas. Och det var jätte skoj, vi satt ute och fick god mat och fika. Efter några timmar bad jag Robban och Melvin komma dit iaf. Melvin mådde ju lite bättre efter alvedonen och han behövde få komma ut lite och leka av sig, för även om barn är sjuka har dom väldigt mycket energi.

Idag ska jag åka iväg och fixa bilen och sen får vi se vad som hinns.

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Ha det fint!

Ser ganska uppblåst ut. Haha


Tjejorna


Emma


Jag och Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0