Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 24:e Maj

Och sista dagen på helgen är snart slut.
Tycker alltid söndagar är lika tråkiga men idag har det faktiskt varit ganska roligt.

Kl 11 drog vi ut till överby för att inhandla badkläder till oss och sen kl 12 mötte vi upp familjen Nord på älvhögsborg för att bada. =) Hur mysigt och trevligt som helst. Melvin älskade att bada och busa med bästisen Tuva=D.
Efter några timmar av bad bestämde vi oss för att åka och köpa pizza. Vi beställde och åkte hem till familjen Nord och åt oss proppmätta, gottigott! Sen efter det fikade vi med lite kaffe och glass. Så nu är jag som en rund boll som inte orkar lyfta på mig..Men det är alltid lika trevligt att umgås med dom.

Vi har även bestämt att vi ska åka utomlands tillsammans med dom, fast utan barnen. Blir väl i mitten av september som vi tänkt åka =D Åh vad jag längtar...   :)

Nu ska vi väl bara ta det lugnt ett tag, Melvin vägrar ju sova sin eftermiddagslur så vi får se vad vi ska göra. Vi bestämte att vi skulle ta en promenad senare men vi får se hur Melvin är sen, eftersom han inte somna.

Nä nu är jag tröttis och vet inte vad jag ska skriva mer.
Hej hej

Årets första fisk, hihi


Nakenfisen


Han hjälpte farfar att köra skottkärran


Sen ville han åka i släpkärran =D


På badhuset med bästaste bästa kompisen, Tuva!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0