Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag och magsjuka???

Jag tror att jag har smittat Melvin med.... vad det nu än var jag hade!

Imorse vaknade jag av mig själv kl 7, eller ja det var dom störande gubbarna utanför som bara älskar att ha på sina maskiner i timtal som väckte mig. Men pigg var jag iaf och jag bara låg och väntade på att Melvin skulle vakna. Och kvart över 7 hör jag ett litet ljud från hans rum men jag tänkte att han får ligga och mojsa sig lite innan jag går in till honom. Och kl halv 8 går jag in men till min förvåning ser jag att han somnat om ?????? Va tänkte jag, men skönt för då kunde jag ta morgonen med lugn och ro. Han vaknade sen kl 09.30 då fick han en flaska välling och när han ätit upp den spydde han upp en del. Ja jag tänkte inte mer på det.

Sen har han varit väldigt gosig och kramig, vill bara vara hos en. Så för en stund sen när vi gosade så stod det som en fontän ur munnen på honom. Hela han och hela jag och halva golvet var fullt med spy. Så vi ställde oss i en dusch och efter det somnade han igen. Han är inte alls sig själv idag men jag hoppas att det inte blir så långvarit (vad det än är).

Så vi får väl se hur vi ska lösa det senare när jag och Robban ska åka iväg.

Nu har Melvin börjat gå på riktigt. Han släpper nu taget av det han håller sig i  och går av sig själv utan att någon lockar på honom. Så lite av hans lathet kanske börjar släppa. För han har ju faktiskt kunnat gå länge nu. =D Stolt är man iaf..

Och jag undrar lite om "lära-gå-skor". Ska man ha sånna eller varför ska man ha sånna?
För jag ser på Melvin när han går att foten inte riktigt går som den ska. Han går innåt med den och lutar den helt fel, eller ja svårt att förklara. Men är det bra att ha sånna skor då??

(Igår)
Världens finaste gosse


Han bara älskar sand


Tant Johanna kom ut en sväng och busade

Kommentarer
Postat av: Marie

William går också inåt med fötterna o vi har aldrig haft "lära-gå-skor" tror dom skulle gå så iaf! det försvinner nog med åldern..

2009-05-05 @ 11:29:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

man ska ha lära gå skor för att de inte ska göra illa sig ifall de går snett osv. de får ju bättre stöd för foten om de har såna :)

2009-05-05 @ 14:20:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Linda S.

Har inga lära gå skor till Mio heller, för han kan ju gå :S Eller hihi jag har inte riktigt förstått meningen med lära gå skor utan köper vanliga skor lite här och där. Men hör med bvc om det är normalt så han går eller så kanske han behöver lära gå skor.

Var köper man lära gå skor förresten?

2009-05-05 @ 20:04:05
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: carina

Hej har melvin diarre? Har han inte det då kan det vara halsfluss,öroninflammation eller urinvägsinfektion då kan man spy med, det gjorde min pojke när han hade halsfluss eller öroninflammation. Hoppas att han mår bättre snart det är inte roligt att vara sjuk.

2009-05-05 @ 20:11:02
Postat av: Emilia

Stackars lilla Melvin... Hoppas han blir bra snart det gör så ont att se dom små så utmattade och hjälplösa... Krya på han kramar från oss

2009-05-05 @ 21:48:46
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha vem är denna carina som kommenterar magsjukeinläggen och pratar om halsfluss =) Det är ju bra att veta! Men vet ni vem hon är? Väldigt fina bilder på er som duu lagt upp i headern! <3

2009-05-07 @ 23:32:39
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0