Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag....

...och helgen börjar närma sig =D

Melvin sover riktigt riktigt kasst nu när han är sjuk. Jag går som en zombie här hemma pga trötthet. Men idag mår han mycket bättre och det är skönt att se. Nu kommer det som tur är bara ur ett hål på honom.
Åh vad jag längtar efter en go promenad. Har ju inte varit aktiv med något på över 1 vecka nu pga all magsjuka. Eller en kaffe med mina underbara vänner

Idag när Robban kommer hem ska vi inte gör någonting alls. Bara vara (som om vi gjort något annat denna veckan). Men Robban ska iaf få gå och handla morotpurré till Melvin för vi fick rådet att göra en morotssoppa till honom för att stoppa diarrérna.

Men imorgon däremot ska jag och Melvin traska till Sylte för att hänga med mamma på en visning av en lägenhet och sen kommer pappa Robban hem tidigare för vi ska till mäklaren och skriva kontrakt samt åka till banken och skriva på papper. Och tur är ju då att Melvin mår bättre. Men han har ju verkligen passat in sjukdomen bra för dessa dagarna har ju bestått av en massa tråkigt regn =D Så något positivt

Ursch vad det luktar illa här hemma nu alltså. Det riktigt stinker MAGJSUKA, huuuua!

Hej då från oss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jo vi får se till att träffas nästa vecka när barnen är friska.. Det är du och jag vi går hemma med sjuka barn=)Inte roligt alls att sitta inne och glo.. Men när det är sånna här dagar går det ju som sagt=) Men får ses nästa vecka =)

2009-05-07 @ 12:02:23
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Tuviis

Va glada vi blir att Melvin mår bättre :D

2009-05-07 @ 19:35:09
Postat av: Sandra

Ja exakt. Varför matar man en bebis med choklad? för att se hur han/hon ska reagera? Tycker det är såå onödigt. Som sagt, de är nöjda med sina kex (än sålänge)

2009-05-07 @ 19:38:52
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Johanna

hej syster... När vill du hjälpa mig och fixa min fula blogg till något charmigt som din blogg. =))

2009-05-07 @ 20:40:50
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Gott att Melvin mår bättre. Men har han varit på Näl igen. Kram o lycka till med kontraktet o banken.

2009-05-07 @ 23:32:24
URL: http://meller
Postat av: Mormor/Mamma

Usch det ser hemskt ut att han är så slö. Är inte alls min pajsare :( Hoppas han äter bättre imorgon. Puss och kram på er alla 3.

2009-05-08 @ 01:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0