Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Väldigt gnälligt här hemma

Ni har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen men det är inte lätt att ta sig tid när man har världens gnälligaste kille här hemma som bara grinar hela tiden. Han är aldrig nöjd nuförtiden.
Allt kom änna på samma gång för precis när magsjukan var över så är det 2 nya tänder som ska tränga igenom och det gör jätte ont på honom och jag bara hoppas att det är det som gör honom så omöjlig. Jag är såååå trött i huvudet och orkar inte med mer gnäll nu. Och sover som han ska gör han ju inte häller, aldrig att han sover längre stunder nu. Ja detta är nog den jobbigaste period som vi någonsin haft med Melvin. URsch fy och bläää säger jag bara..

Annars så måste jag till kommunen idag för att lämna in min ledighetsansökan för rotsatt ledighet och sen även till hon som håller i dagisgrejjerna för nu måste vi ju ansöka om nytt dagis och då kommer vi ju sist i dagiskön. Så vi får väl se hur detta kommer bli. Måste även ta reda på vad det finns för dagis i Kaggetorp och vilket som är bäst, så är det någon som har något tips?

Sen ska vi ju även till Harry och fira hans 1 årsdag  =D. Så Jessica kommer och hämtar oss sen för det är ju onödigt att ta 2 bilar. Synd bara att deras bilstol inte är så jätte lätt att flytta för då blir det ju tyvärr att vi måste ta deras bil varje gång, men men =D Får väl bju henne på en extra fika eller 2 =D.

Nu är jag så slut i huvudet så jag vet inte mer att skriva.
Hej så länge

Såhär ser oftast Melvin ut nu


Och detta är en ganska ovanlig syn just nu
(hoppas han kommer få behålla sina gulliga smilgropar)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker du? Tycker hans ögon är Johannes :)

2009-05-11 @ 10:42:45
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: marita & nova

Tackar tackar! Jodå, vi har haft toppenbra dagar.. =)

Hoppas lillkillen blir bättre snart!

Kram kram

2009-05-11 @ 11:35:21
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: linda

hej!! jag vet inte om sädesärlans förskola hör till kaggetorp men den rekommenderar jag varmt! har själv jobbat där och den är super speciellt avd 2!! lycka till.

2009-05-11 @ 12:05:54
Postat av: Tant Johanna

ÅÅÅÅ vad jag saknar min lilla prins.... Hoppas allt löser sig med förskola!!!

2009-05-11 @ 15:38:21
Postat av: Sandra

Haha ;) jag är brunis iaf i 7 dagar till ;) haha



Johannes har kines ögon ;)

2009-05-11 @ 17:52:59
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Förskolan Gulsparven! =)

2009-05-11 @ 18:11:08
Postat av: malin

tja !! kaggetorp skoj...!! väldigt fint område har själv bott där...finns ett dagis vid kyrkans gård vet ej vad de heter...och ett ligger på tessingatan(gatan bakom jätten) lite längre ifrån då...!! kram!

2009-05-11 @ 20:14:05
URL: http://malinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0