Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag, älskade fredag

Fredagar är såå mysiga tycker jag! =)

Idag har jag gått iväg med Melvin till dagis. =) Han blir jätte glad när han såg dagis. Då värmer det i mammahjärtat.

Om en liten stund ska jag gå bort till Emma och Martin för att äntligen få träffa lille Vincent. =) Tänk att det redan är 2 veckor sen som han kikade ut. Helt otroligt va fort tiden går.

Och igår fick Melvin 2 halvkusiner. 2 helt perfekta prinsessor. Och jätte fina namn har dom fått, Nikki & Bim. =)

Idag kommer Emilia hit lagom till idol. Hon ska nämnligen sova här inatt eftersom vi ska upp kl 4 imorgon. För då bär det ju av till Ullared =). Min syster ska också med. Ska bli skoj MEN jag kommer får hålla rejält i pengarna och bara handla det allra viktigaste. Men jag tycker det ska bli kul att bara komma iväg. Och vi måste verkligen åka så tidigt imorgon för jag kom på att det är löningshelgen. Hahaha! Men såhär precis innan jul är det ju typ fullsatt varje dag där.

Igår skickade jag ut Robban till förrådet för att hämta våra julegrejer och gissa om jag blev förvånad över hur mycket vi faktiskt hade. Haha men älskar man julen så göra man.

Och det kommer inte bli så mycket bilder framöver. Våran kamera har strejkat. Den vägrar fungera. Och synd att man inte får något kort på lille Vincent nu då. ÅÅÅHHH men jag får väl ta några med telefonen och se om jag kan få över dom på datorn så man ser bättre. Hehe!

Nä nu får jag skynda mig. Måste iväg innan och posta mitt betyg i matten.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Plastmommo

Kul lillplutten kunde gå till dagis idag! Lite lek å bus med kompisarna = ) Å ullared im så mysigt!! Du får vässa armbågarna å ha en riktigt mysig dag!! Krama lille gokillen från mig.

2009-11-27 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0