Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ikea shopping

...bidde det igår =) Dock för endast 300 kr. Men det tycker jag är rätt så bra gjort av mig. Fick äntligen köpt hem en extra barnmatstol. =) Och lite juleljus, så nu luktar det underbar här hemma. För jag har faktiskt tjuvstartat lite med ljusen, hehehe! Men jag älskar julen och allt som hör till så då gör det inget om man får njuta en vecka extra, hihi

En hel lyckad dag på ikea och jätte mysigt att få umgås med kusinen =). Även mostera mi.
Kvällen avslutades med en trevlig vinstund med Emilia.

Idag har vi inte mycket på schemat. Ska skicka iväg mitt personliga brev till ett jobb och sen måste jag plugga matte och det måste även handlas. Det är väl hur våran dag ser ut idag. Inget vidare väder ute för att hitta på något. =(

På söndag kommer Johanna och Tobbe hit på middag. Då ska det bjudas på fläskfilégryta, mumms! Hoppas han får med sig Elina också för det är väldigt för sällan vi får träffa henne.

En liten uppdatering iaf!
Just de ja, grattis mormor och mig själv på namnsdagen! =) Hehehe
Kraam

Softish ;)




Han älskar "boompa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0