Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 22:e november

Helt helt sjuk att det snart är december månad. Kan någon tala om för mig varför tiden går så fort nu när man blivit äldre?

Idag har mina älskade syskon varit här på middag. Gjorde fläskfilégryta och den blev mer än godkänd =) Super mysigt att dom kom och gjorde oss sällskap. Och mer mysigt var ju att även Elina var med =) Hon har verkligen blivit stora tjejen! Men ack så underbar!

Hon och Melvin satt i Mellisens rum och lekte hela tiden och det är en jätte skillnad på om man tittar tillbaka på bara 6 månader. Nu vågar hon prata, leka, krama, pussa och träffa oss. =) Vi planerade in en baddag på onsdag. Då ska vi åka till vattenpalatset med Elina och Melvin (om nu Tobbe får ta med henne). Men det ska bli riktigt skoj!

Idag har vi tagit bort spjälorna på Melvins säng och hoppas att det går bra. =) Änsålänge sover han iaf. Förut på middagnapen så sov han jätte bra och när han vaknade gick han upp och lekte en stund innan han kom ut till oss. =) Får väl se hur natten går nu eftersom han vaknar några gånger under natten, och särskillt nu när han har hosta och lite feber. Men det ska nog gå bra ändå =).

Imorgon vet vi inte riktigt hur vi ska göra. Jag har ju prov halv 9 och då ska ju egentligen Melvin vara på dagis men nu när han är lite halvsjuk vill jag ju inte skicka iväg honom till dagis. Så antigen får vi tag på en barnvakt i några timmar eller så får Robban vabba. Står i ett litet dilemma, hehehehe!

Ja som sagt har jag ju slutprovet i matte imorgon. Är skit nervös eftersom jag inte är riktigt 100 på allt än. Har suttit och försökt lära mig kapitlet som vi inte tagit upp på lektionerna än men det är inte lätt när man inte har hjälp alltså. Hm men nu kommer jag sitta hela kvällen och bara köra igenom ALLT! Hoppas verkligen jag klarar det för då är jag helt klar med matten =). Håll era tummar och gärna tårna också, heheh!

Nä nu ska jag inte tjöta mera här utan sätta mig med boken!
Ha en fin kväll!
Kraaaaaam

Fabooor Daniel kom förbi en snabb sväng under Disney Dags och då var Melvin på ett riktigt bushumör =)

Mindre snygg bild =) Kvällsmat är iaf vääääldigt gott


Puss puss! Älskade kusiner =)


(klicka på bilderna så blir dom större)
 

   

Såhär kan det gå om Melvin hittar en penna. Tur som det var så var det en blyerts, hehehe


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till på provet imorgon! Jag håller alla mina tummar och tår!

2009-11-22 @ 20:08:57
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Mormor lisa

Vad goa dom små kusinerna är tillsammans. Elina har blivit en riktigt liten stor tjej nu. Kram

2009-11-23 @ 23:41:43
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0