Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 5e november

God morgon??

Jo jag låg och disskuterade med mig själv härom natten om det här med organ donation. Och komiskt nog kom ämnet upp på efter tio idag så jag var bara tvungen att skriva. =)

Jag är jätte positiv till det här med organ donation. När jag dör så är det en självklarhet för mig att dom får ta vad dom behöver från min kropp. Jag behöver ju ändå inte det när jag är död. Nu får jag tyvärr inte ner det på bloggen som jag hade/har i huvudet förutom att jag är positiv till det. Och även om Melvin skulle gå bort (hemskt jag vet) men då skulle dom få ta organ från honom. Då kanske ett annat litet barn kan klara sig. Jag har ju givetvis disskuterat med Robban om Melvin ska donera och vi båda är överens.

Nää jag blir besviken på mig själv. Jag hade en jätte stor och bra disskution som jag ville få ner här men tydligen vill det sig inte. Haha! Men men..

Idag kommer Marie och Emilia hit på en liten fika. Ugnen är ju på plats och i kopplad så jag ska snart ställa mig och baka en äpplekaka =) Är såå sugen på det. hehe!

Och nu börjar det tryta i Melvins byx hög, jag fattar inte vad som händer. Ett tag tyckte jag att han hade massor med byxor men inte nu. Så det blir till att inhandla lite byxor till grabben. =)

Han är på dagis idag och jag ska hämta honom vid 2 idag.
Igår var han i sitt esse efter dagis. Haha han är så rolig och jag får mig många skratt om dagen.

Vi var ju och kika på bil igår och den är verkligen intressant. Så vi ska prata lite mer om det idag och sen se hur vi går tillväga.
Det är ju sån skilland på saab och opel. Saaben är mycket bekvämare att sitta i, man sitter lite som en kung, haha! Och sen är den inte lika "plastig" som opeln. Ja många för och nackdelar men byte av bil blir det iaf.

Nä nu får jag börja göra mig iordning!
Kram på er



I denna kommer det bakas, bakas och åter bakas =)

Kommentarer
Postat av: MoFa

Opel mot Saab...är inte dom byggda på samma platta, Robert? Ja jag vet Emma du sitter skönare i en Saab. Kram å krama grabbarna!

2009-11-05 @ 21:13:43
Postat av: Amelie

Vad skönt med ugn! Och vi får ses någon dag gumman!

2009-11-06 @ 10:12:16
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0