Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Vattenpalatset!

Jepp, idag ska vi åkta till vattenpalatset med min syster/melvins moster. =) Det ska bli super mysigt. Men sen är jag VÄLDIGT ledsen  och besviken att Elina inte får följa med. =(

Det är så skönt för nu har Melvin sovit HELA nätter *knackar i trä* och vaknar runt halv 9 tiden. Då hör jag någon som smyger runt i lägenheten. =)

Melvin är en sån otrolig pappagris så det är ju inte sant. Vareviga dag frågar han efter pappa ca 1000 gånger. När jag säger att pappa jobbar, då går han och ställer sig vid ytterdörren och knackar och ropar på pappa. Haha

Igår var på på ett överraskningsparty för mormor! Hon hade ju rymt iväg till Stockholm över hennes födelsedag. Men igår så åkte vi hem till henne ca 1 timme innan hon och Roger kom hem så vi hann duka, blåsa ballonger, hänga upp ballongerna, värma pajjerna och göra oss redo för SURPRISE. Snacka om att hon blev överraskad när hon kommit en bit innanför dörren och vi alla började sjunga. Haha min mormor är för härlig! <3

Jätte mysigt var det och vi var väl inte hemma fören kvart 20.15 och då var Melvin trött. Så han somnade som en stock när han hamnade i sängen. =)

Jag tycker detta är jätte jobbigt, när man inte riktigt vet om man ska skicka iväg honom till dagis. Han är ju snorig och hostig fortfarande och jag vill ju inte att han ska bli smittad ytterligare igen. Det går ju en hel del förkylningar på dagisarna nu. Men han är ju pigg och alert men immunförsvaret är kanske inte de. Jaja! Det ska bli skönt för honom att få komma ut och hitta på något äntligen. Han har varit hemma alldeles för länge nu.

Just de ja, imorgon ska troligtsvis hela familjen vaccineras mot svininfluensan. Men tror dock att vaccinet kommer vara slut. Helt knasigt system dom har här i västra götaland tycker jag. Planering är tydligen inte länets bästa egenskap. Jaja vi får ringa och kolla. Och jag som är såååååå spruträdd är glad att både Melvin och Robban är med mig, annars hade jag inte tagit den. Och jag skiter i alla som hela tiden säger att den inte känns, det är inte det som gör mig rädd. Min rädsla sitter psykiskt!

Nu ska jag busa med lillprinsen innan han ska nana igen
Kram kram

Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

TACK. Ja jag blev verkligen glatt överaskad.

Det var en jättemysig kväll. Kram

2009-11-26 @ 08:49:23
URL: http://emmaaronsson.blogg
Postat av: jessica W

melvin får nog inte ta den när han e sjuk..man måste vara helt frisk för å få ta den..skulle tagit den på liam igår men han e rätt förkyld så vi får vänta tills han blir frisk

2009-11-26 @ 09:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0