Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Friday 23th

Har inte haft mycket tid vid datorn idag. Har läst, läst och åter läst. Har INGA som helst förväntningar på mig själv nu faktiskt. Tar det som det kommer och det kommer ju fler gånger man kan göra det om det nu skulle gå åt pipsvängen!

Nu ska jag ta och damsuga en snabbis för ikväll kommer Emma och Martin hit och då ska vi äta någon god middag och sen blir det lite speltime =). En bättre fredagskväll kan man ju inte ha =).

Imorgon kommer jag inte ha någon som helst tid till att uppdatera bloggen för provet börjar 8.30 och är inte slut fören 16.30 och då ska jag hämta upp Emilia för imorgon ska vi ut. Blir ju ingen halloweenfest här hemma eftersom jag ska opereras så då passar jag på denna helgen istället =). Sen ska vi hem till Marie på lite förfest. Skojsigt!

Nä mina kära vänner, nu blir det städ
Ha en otroligt härlig helg
   
Ps, skriver nog en snabbis imorgon hur det kändes att de gick på provet ds

I nya snygga mössan som kom på posten idag från underbara plastmommo och moffa, Tack tack och åter tack!

Den är grymt cooool





Haha han är en liten bus




"Vann" en jacka på tradera till Mellisen för endast 50 kr. Helt ny! =)


Kommentarer
Postat av: emilia

Den måssan va ju inte dum den =) Jackan va med kanon fin, vilka klipp du gör

2009-10-23 @ 23:49:03
Postat av: Mormor lisa

Vilken härlig mössa o vad fin han är.

Lycka till med provet. Kram

2009-10-24 @ 02:31:30
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Iba och morfar

Vi önskar dig all lycka till,men egentligen är det onödigt för du kommer att klara det galant.Kram

2009-10-24 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0