Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 5 oktober

Men herreminskapare, är det redan 5:e??
Snart högskoleprov alltså....Nervös utav bara den!

Helgen har varit helt perfekt. Synd bara att den tar slut så fort.

Igår hade vi en mysig hemmdag hela familjen. Senare på kvällen åkte vi ut till överby för att kika lite och handla lite. Skulle köpt vinterskor till Mellisen och jacka+termobyxor men inget av det blev inhandlat för vi hittade inget som passade. Iof så gick vi bara i 2 affärer men vi ska gå igenom fler affärer i veckan =).

Melvin har äntligen börjat sova ordentligt igen. Visst har han vaknat någon enstaka gång på nätterna av hostan men han har somnat om ganska fort igen. Vi har iaf inte behövt gå upp. Så öroninflammationen är nog bra nu. Sista dagen på penicillinkuren idag iaf.

vi cyklade iväg till dagis vid 9 tiden idag och den dagisfröken som var där idag tyckte bara 2 timmar räckte för Melvin idag. Så jag ska hämta homom om en stund. Tycker det är skit jobbigt att inte ha rutiner på dagistiderna. Men jag tänkte lägga upp ett 3 dagars schema med 5 timmar varje dag och sen om dom ringer in mig så får han komma en extra dag eller tidigare eller stanna längre för jag vill veta några dagar helt säkert att han går på dagis.

Idag kommer vi nog bara vara hemma och vara lata. Eller ja, det behövs ju tvättas, vika tvätt, diskas och skura golven så en jätte lugn dag blir det ju inte =) Ska även plugga.

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av lugnet!
Ha en fin dag
Kram kram

Färdig för att gå till dagis =)





Haha måste bara slänga in ett rätt så gammalt kort på Melvin.

Tror han är ca 4-5 månader här. Haha jag kan inte komma ihåg att han varit så liten


Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Oj, hur ska det sluta. Melvin blir ju sötare o finare hela tiden. Ett riktigt charmtroll är han under sina långa ögonfransar. Kram

2009-10-05 @ 22:53:20
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0