Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu är det lördag igen &...

där satt jag och deppa...

Haha nää inte jag utan låten går så =)

Måste bara säga att kvällen igår var helt underbar. Jag och älsklings Robban cyklade in till stan (mysigt bara de) och vi gick på Resturang New Place, och det måste jag verkligen rekomendera för det var super. Vi beställde in grekiskt och varsitt glas vin och vi lyxade till och med till det med calvadoss till Robban och Tequila Rose till mig =) Mumms! Sen var det bowling för hela slanten. Fy vad det är roligt att bowla och det som var ännu roligare var ju att när man väl bara var 2 som bowlade fick man ju kasta detta tunga klot flera gånger om =). Jag vann 1 gång av 4. Jag hade vunnit många många fler om vi hunnit mer mera för det var nämnligen sista omgången jag vann och jag behövde dom 3 första omgångarna till att värma upp. Haha!!

Måste ju tacka farbröderna Markus och Daniel som var super snäll och kom hit och passade Melvin!! Det hade gått jätte bra och Melvin berättade för mig att han hoppas dom vill passa honom fler gånger för han tyckte det var sååå kul att busa & leka med dom och han berättade också att han älskar dom båda MASSOR =)...
Tack för hjälpen!! <3

Idag så bär det av till Velanda där pappa Robban ska laga våra bromsar, eller byta något med bromsarna, fattar inte riktigt. Men ja sen ska vi åka ut till överby och handla hem lite mat m.m

Nä nu kurrar magen nått såppas så jag får nog ta och väcka sömntutan Robban!
Hej svejs

TokMelvin, såhär går det när han läser tidning! Haha
Värre än en hund

Han har börjat lägga allt på huvudet. Här har han en tidningsbit och igår var det en kaviarmacka! Mindre gott, haha



Bus bus bus


Kommentarer
Postat av: Sandra

New place är bäst!

2009-10-03 @ 15:15:33
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Ylva

Melvin är otroligt söt :)

låter som att ni fick en bra kväll igår =)

2009-10-03 @ 19:29:44
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Melvin är ett riktigt charmtroll. Kram

2009-10-04 @ 22:46:05
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0