Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 15:e

God eftermiddag!

Igår var det full rulle hela dagen.
Men på gyn blev jag inget mer klokare än det jag redan visste. Min förra läkare hade tydligen inte skrivit journal, så dom hade ingen aning om något.. Men jag är såå nöjd med min gyn läkare. Han är den bästa jag haft, och dom jag fick igår var inge bra alls. Lyssnade inte överhuvudtaget. Men jag får helt enkelt vänta på operationstiden.

Matte provet gick väl sådär. Trodde man skulle vara klar på ganska kort tid men jag satt 2 timmar, haha men dom timmarna gick super fort. Men nu vet jag iaf vad det är jag ska öva på till det nationella provet. Det är ju det som är huvudsaken.

Har även fått iväg mina betyg idag så nu är det bara att invänta högskoleprovet. Ursch vad jag inte ser framemot det.

Idag när jag hämtade Melvin från dagis så berättade fröknarna att han var väldigt snorig så när vi kom hem tog jag tempen på honom och han hade 38,5. Så det blir nog ingen dagis för hans del imorgon. Jobbigt. För nu har jag äntligen börjat känna frisk och då går han och blir sjuk igen. Snacka om ond cirkel här hemma. Konstigt nog blir aldrig Robban sjuk.

Nu ska jag gå och steka falukorven och stuva makaronerna =)
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja det känns verkligen underbart!!!!

Men stackars Mellis....Hoppas att du klarar dig denna gången då, så ni blir av med det nån gång!!!

2009-10-15 @ 16:49:04
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Åh, den lille stackaren. Min hals börjar oxå om igen. Du får ha munskydd,:D Kram

2009-10-15 @ 22:05:33
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0