Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 1:e oktober

Jahopp, så var september slut. Och det innebär att det är mindre än en månad kvar till högskoleprovet...Aj då!

Melvin har sovit bra inatt, har iaf inte hört honom. Och han vaknade vid halv 9 imorse, det var riktigt gottigt.
Idag blir det en riktigt lugn dag här hemma. Melvin måste ta det lite lugnt nu. Man märker ju iof inte på honom att han har ont eller är sjuk mer än att han hostar lite då och då. Och febern ligger väl på ca 38,2. Inte så jätte farligt men ändå högt nog för att hålla oss hemma.

Nu känns det verkligen som att vintern är påväg. Det är svinkallt ute. Igår trodde jag inte att det var så kallt så jag tog inga vantar när jag cyklade iväg till jobbet och det lovar jag att jag ångrade. Mina fingrar och händer var IS när jag kom fram. Tur man tänker på sitt barn iaf för honom hade jag satt på både overall, vintermössan och vantar. Haha! Så han frös inte iaf, och det är det som är viktigt!

Imorgon ska jag och min älsklings Robban gå på bio. Men först ska vi gå och äta på resturang. Om jag inte fattat det helt fel så kommer farbror Daniel hit och passar Melvin medans vi är ute och myser med varandra =). Det var verkligen inte igår bara vi 2 hittade på något roligt så nu är det mer än dags att göra det. Ska bli jätte skoj!

Vi hörs väl sen igen!
Hej svejs

BuseMelvin


Melvin i sin nya fina overall som han fått av sin moffa och plastmommo



Tänk om man haft 2 underbara Mellisar =)


Morgonmys med mamma framför barntv


Älskar att leka med våra mobilladdare


Sötrompan


Kommentarer
Postat av: Julia

Såå grymt fin är han =)

2009-10-02 @ 09:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0