Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 22:e

Hejsan!
Slänger in ett snabbt inlägg idag för jag har nämnligen gjort allt annat än det tanken var att jag skulle göra idag, nämnligen "läxor". Så det måste jag sätta mig med nu. Lillkillen ska ju hämtas om 1,5 timme.

Melvin sover som en kratta nu förtiden, igen!! Han somnade inte fören 21 igår och kl 04.30 var det dags för honom att stiga upp. Han fick en flaska välling, som vanligt när han vaknar så tidigt för att somna om men idag var det ingen somna om dag utan han skulle UPP! Så man kan ju säga att jag är liiiiite seg idag.

Igår kom Melvins nya skidställ som jag "vunnit" på tradera och snacka om att vi är nöjda =). Som ny...

Tog med mig min familj och åkte hem till Karlsson/Gunnarsson igår och umgicks. Jätte mysigt! Melvin & Alvin busade och lekte. Skoj att se =) Hann även med en snabbfika hela familjerna =)

Idag när vi kom till dagis så fick vi reda på att det var fotografering 15 minuter efter att vi kommit! NEEEEEJ!! Attans var det idag, hur kunde jag missa detta?? Och just idag hade Melvin på sig en riktig mysis outfit, body och mys byxor, och body som han nästan aldrig annars har (förutom hemma)...Haha ja men det var ju inget att göra åt. Då har man ju inte gjort honom "till" bara för att han ska ta ett dagisfoto. På dagis har man ju mysis kläder och det ska ju vara realistiskt (eller vad man säger), tycker jag =) Och är man lika söt och go som Melvin så struntar man i kläderna! Hehe

Såg på tv4 morgon idag och kocken lagade idag något som heter Spätzle och jag var bara tvungen att testa och det blev super gott, det var inte sista gången det gjordes i detta hushåll. Man har det istället för pasta, potatis eller ris. Jätte och och super enkelt!

Nää läsa var det!
Heeej

Nya skiddressen (aspen), för endast 250 kr, hehe







Kom nu mamma




Haha var sååå sugen på något gott och detta var verkligen gott =)

Tyvärr hade vi inget annat hemma än korv, hahaha
 


Kommentarer
Postat av: Mormor lisa

Va fin han är i sin nya skiddress, o oroa dig inte för dagiskortet. En fin kille är fin oavsett vad han har på sig.:-)

Recept på det som låg på tallriken kanske???

Kram

2009-10-22 @ 20:26:31
URL: http://emmaaronsson
Postat av: plastmommo

Som klädd för skidåkning i umeå i januari. Hur fin som helst den lille prinsen!! Kramar från oss i växjö!!

2009-10-22 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0