Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Åh va fredagar är mysiga

..Ja det är dom verkligen, samma med lördagar egentligen men imorgon är ingen mysig lördag så jag får mysa extra mycket idag. =)
Ikväll kommer ju Aalin och Micke hit och myser lite. Ska äta någon god kvällsmat och kika film =) Ska bli trevligt..

Melvin är frisk nu, eller ja, febern är iaf borta. Skönt är väl det.
Men han sover ju som en kratta och vaknar flera gånger under natten och han har gått tillbaka till bebis igen för nu ska han nämnligen ha välling på "natten". Hm hoppas det är något han kommer släppa snart för man blir aldrig riktigt utvilad när man måste springa upp på nätterna!! ÄR SÅÅÅ TRÖTT!! Det är just min trötthet som gör att jag börjar tvivla på att jag kommer klara matten. Huvudet hänger ju inte alls med längre.

Tycker det är skit dåligt att vi som blivit varslade är tvugna att gå till bemaningen, men dom är ju rädda för att vi får gå hemma några dagar med betalt. Helt sjukt för det har ju alltid varit så att finns det inte jobb så får man ändå betalt. Men dom har blivit riktigt snåla med det. Jag menar, jag har ju bara 3 veckoer kvar och ändå kör dom in mig på bemaningen. Nää svårt att förklara!!

Idag måste jag ta fram matteboken en stund, fick gjort lite igår också. Och högskoleprovsboken vet jag inte riktigt när jag ska få tid att läsa. Sitter ju iof på mina raster och läser några sidor men de är jju tjock! =)

Vad jag längtar tills nästa helg. Det ska bli jätte mysigt!!

Nä nu får jag sätta på lite kaffe så man kanske piggnar till lite iaf!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad skönt att han är frisk nu:)

Hoppas ni får de skojigt ikväll! :D

2009-09-11 @ 15:26:56
Postat av: Kajsa

Va ska ni göra nästa helg?!

2009-09-12 @ 12:31:13
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Mormor lisa

Det kommer att gå jättebra med både matteprov o högskoleprovet. Lita lite mer på dig själv bara. Kram

2009-09-13 @ 23:23:26
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0