Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 18:e september

Idag bär det av... =)
Kl 14.30 åker jag och Melvin till götet för att hämta upp pappa Robban.
Robban fick väcka mig imorse, innan han gick till jobbet (04.45) och förklara vägen till saluhallen. Haha så nu hoppas jag att jag förstår. Jag får ju lite smått panik när jag åker själv i en "främmande" stad.
Men nu i helgen kommer jag inte kunna/vilja blogga så ni får vänta tills söndag kväll eller måndag =). Då kommer jag självklart lägga upp bilder från helgen! =)

Idag gick vi upp kl 8 och Melvin har sovit HELA natten =). Det gjorde honom gott att få gå till dagis igår tror jag.
Och då fick jag i mig lite frukost innan vi cykla iväg till dagis. Han verkligen älskar dagis. Han sprang in nästan med ytterkläderna på sig. Haha! När jag ropade hejdå till honom, ignorerade han mig totalt. Haha min lilla busis!

Igår kväll var jag hemma hos Emilia och det var riktigt riktigt trevligt! =) Får vi göra om snart...

Nä nu kommer svärmor med bilen så jag får sluta tjöta!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en jätte bra helg nu. Det är ju så kul att få komma iväg på mini semester ibland. Kramar från oss

2009-09-18 @ 19:26:11
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Helen

Hoppas ni får en jätte trevlig helg! :D

2009-09-19 @ 02:11:09
Postat av: Linda

Ja, kaffe är ett jäkla bra påhitt :)

Ne, det där med sömnen är så jäkla viktigt, ocj jag är en sån person som behöver mkt sömn också för att må bra, det kanske du också är!? Men men, vad gör man inte för sina underbara godingar ;)



Med oss är det bara bra, allt rullar på i en väldans fart och Oliver utvecklas i enorm hastiget..det är nästan så att jag tycker att det går föööör fort ibland!!



Vad härligt med en liten "utflykt", hoppas ni får en toppenhelg!



Kramar

2009-09-19 @ 11:42:14
URL: http://lindawiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0