Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 25:e

Älskar denna låten



LÖNINGSDAG!! =)
Jippiii...



Ja så vad ska man hitta på idag då? INGENTING verkligen, inte fram till kl 4 ivartfall. För då ska jag och Mellisen ta cykeln och cykla iväg till överby. Pappa Robban åker direkt dit så vi möts där. Slipper han åka hem och hämta upp oss. Idag är det nämnligen lite shopping som står på schemat och även storhandling av mat. Det behövs nu. =) En mysig familjefredag ute i affärerna. Och idag ska vi kika efter en ugn och även kyl&frys för det är ju försenat ytterligare 1,5 månad.   =( Riktigt riktigt tråkigt men då vet man ju att man aldrig kommer handla vitvaror där igen. Såååå dålig service.

Tråkigt är att jag måste lägga mig tidigt ikväll för jag ska ju upp vid 6 imorgon och börja jobba   =( Så det blir inte jätte mys ikväll. Men lite hinns allt med. Det är ju trots allt sista helgen jag ska jobba. Eller ja, det är ju inte sista eftersom jag sätter upp mig som timanställd på bemanningen MEN då kan man ju själv bestämma lite när man vill jobba.

Igår hade vi en riktig slappardag här hemma. Och det gjorde ganska mycket med mitt humör, känner mig mycket piggare. Och Melvin är riktigt snäll på mornarna nu. Han har vaknat vid 9 både idag och igår, hur skööönt som helst. Det tackar jag för gubben <3

Och jag har nog kommit på varför Melvin matvägrat. Han vill ju äta själv. Så igår fick han ärtsoppa och han mumsade i sig 2 hela portioner + 1 smörgås. Haha. Visste väl att han fortfarande var vårat lilla matvrak. Men han är inte frisk för det. Igår hade han 38,5 i feber men den är som bortblåst idag men snoret och hostan är kvar. Det känns som att det kommer och går hela tiden. Det ena hinner inte ta slut fören det nya kommit.

Imorn ska iaf Melvin sova hos farmor och farfar. Det var väldigt längesen nu. Robban ska på inflyttningsfest och jag jobbar till 21.30. Och det gör ju honom gott att få sova där =).

Nu ska jag pussa på min goding och sen sätta på lite kaffe och hoppas på att han somnar snart igen..
Kram kram


Kan själv....=)




Blev en familjefika ute på baksidan igår

 


Melvin hjälpte till att sopa altanen =)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det låter bra att underbara Emma vill fira mig=) Ser jag fram emot=)

2009-09-25 @ 14:35:55
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Okey men kan han inte ändra dom planerna.. Då hade ju lovat att komma...

2009-09-26 @ 23:44:35
Postat av: Emilia

Då kunde du ju sagt till mig idag på dagen när vi sågs att du skulle ut med Marie så hade jag ju kunnat hänga med er... Eftersom det nu bara blir jag och julia på lördag,det blir ju ingen födelsedags fest om man säger så...

2009-09-26 @ 23:52:26
Postat av: Emilia

Jo jag vet att du kommer.. och jag blir jätte glad. Blev lite ledsen i ögat när du inte skulle komma.. men tack hjärtat

2009-09-27 @ 13:26:36
Postat av: Ylva

jadu vi hamnade på Max, sen somna jag i soffan haha :) hade ni det bra inne på Lipz? =)

2009-09-27 @ 14:21:51
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: johanna

Fy vad pinsamt .. först "snälla snälla" nu denna. haha .. Jag får nog komma bort med riktig msik ;) iallafall på en fika och träffa lill killen .. :D Kram

2009-09-27 @ 17:35:16
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0