Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 10:e september

Morrn morrn!

Idag händer absolut ingenting. Melvin är sjuk!
Inatt har han sovit som en kratta. Var även skit svårt att få honom sova igår. Han var dödstrött men han bara skrek när vi la honom ensam. Så då gick jag in och la oss i våran säng en liten stund och då kom han lite mer till ro. Och när han halvsov gick jag in och la över honom i sin säng och det gick toppen. Men sen kl 1 vaknade han igen och gallskrek. Jag gick in till honom och pratade lite med honom och kliade honom på ryggen då blev han lugn men så fort jag slutade började han gallskrika igen. Så jag fick stå där ett tag. Men sen var jag så trött och kände att detta inte ledde till något så då gick jag ut ändå. Och han var super ledsen. Efter 60 minuter av gråt och spring fram och tillbaka väcker jag Robban och frågar vad vi ska göra, då går han in och hämtar honom in till våran säng. Men som vanligt så somnar ALDRIG Melvin i våran säng, han får för sig att det är bus som gäller där. Men visst lugnade han ner sig lite och han vände och vred på sig hela tiden. Men när jag kände att det blev lite med "busande" bar jag in honom till sig. Då somnade han. Och ja, 1,5 timme senare var det samma visa, och vid 05 tiden var det samma igen. Men han fick en flaska välling vid 5 tiden och efter det somnade han om till halv 10.

När han kom upp tog jag febern och då hade han 39,2 så jag ringde dagis och mitt jobb och sa att vi inte kan komma idag. Så första gången jag vabbar idag då =) =(.  Blev lite nojjig inatt för att det kanske kunde vara öroninflammation igen. Sist han hade det märkte man det bara på honom på kvällarna och nätterna. Nä då, det är nog bara en vanlig förkylning!!

Fick även lite mer jobb i helgen. Så lördag och söndag jobbar jag 07.30-16.30. Skit tid verkligen!!! Men det ger ju lite pengar.

Svar till tant Johanna: Cidinho & Doca - Rap Das Armas  =)

Nä nu ska jag krama lite på min älsklings Melvin och sen ska jag ta mig en kopp kaffe
Kram kram

En sjuk liten Melvin!
Myser som bare den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0