Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag återigen

Haha! Veckorna går väldigt fort men ändå väldigt sakta. Haha! Konstigt det dära..

Idag är jag otroligt slö. Känns verkligen att man jobbat hela veckan. Men lite skönt är det allt att vara slö när man vet att man har några få dagar ledigt framöver. =)

Ska åka och hämta Robban om 1 timme och sen ska vi köpa plattor. Spännande! Och ikväll blir det bara gos framför tv:n.

Igår var min älsklings Robban riktigt gullig. För när han kom hem igår så hade han med sig en rosa bukett med blommor och i den satt en liten fjäril och en triss =) Trissen gjorde mig 75 kr rikare, haha! Och blommorna gjorde mig rikare i kärlek, hihi ;) Gulle Robban

Nu ska vi åka och hämta svärmor =)
Hej hej

 


Kommentarer
Postat av: MoFa

Fina blommor till en fin tjej!!

2010-04-23 @ 19:53:52
Postat av: sessan

Mmm vad glad man blir när man blir överraskad med blommor! :)



och grattis till vinsten... ;O)

2010-04-23 @ 20:44:14
URL: http://sessan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0