Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Grillning

Japp, det är precis vad som står på schemat! =)

Idag har varit en fantastisk dag. Vi har gottat oss i solen och fått en massa D-vitaminer, hehe och sen har vi tagit oss årets första fisketur. Jätte mysigt verkligen. Det nappade hela tiden och 5 små fina fiskar fick vi upp. Melvin var väl inte allt för exhalterad över fiskeriet men det kommer, det vill jag lova. Han har allt för många fiskefantaster runtom sig =) Hehe!

Melvin har blivit mycket bättre i sitt humör nu, men visst är det en trots han är inne i just nu men som sagt, lite bättre iaf =).

Tänk att nästa helg sitter vi och umgås med världen bästa Ylva och pappa! =) Hur kul som helst.

Jo jag tänkte på en grej. Nu är det ju så att alla "arbetsgivare" är ganska så sluga och snåla av sig. Men jag har iaf kommit på att dom jag jobbar för nu kör med mig mer än vad dom egentligen ska. Som te x, min handledare ska ha semester några få dagar i maj och istället för att ringa in en ersättare är det sagt att dom ska klara sig med mig som "inhoppare" fast UTAN betalt eftersom jag redan är där. Eller ja! Och det är i mina öron ganska så snålt. Men men, jag älskar ju jobbet och vill inte ställa till med något för jag tycker dom är toppen förövrigt. Och något som är extra kul är ju att dom sen kommer räkna med mig som timanställd hos dom och vem tackar NEJ till DET? Inte jag vartfall, haha! Dom har ju inga timanställda sen innan =)

Imorgon har vi inte mycket på schemat. Förutom att försöka få på oss ytterligare lite D-vitaminer, hehe! Det är ju sagt att det ska bli fint väder iaf =)

Nä nu ska köttet på grillen
Kram kram



 

 Haha ni får ursäkta "töntemma" Haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur länge har du praktik där då? Om dom inte har någon mer timanställd kan det nog bli mycket jobb ska du se! :)

2010-04-24 @ 21:01:47
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej emmisen!! Vilken mysig fiskeutflykt ni har haft!!!

Ja vi måste absolut träffas snart igen.... jag e ledig ons & tors denna veckan... men du är väl p VC hela dagarna antar jag?!

Kramar

2010-04-25 @ 17:12:23
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu vill vi allt se kort på uteplatsen och de nya möblerna =)

2010-04-25 @ 19:20:48
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: anna

haha.. de vet man aldrig.. magen ändrar sig hela tiden .. är Myyyyyyyyyyyycket större nu än med fanny....! men dom brukar ju säga så att de går fortare med andra ( att magen blir större snabbare ) eller så är de att jag jag va tjuck innan ...=) hahah....

inte visste jag att ni va sånna fiske fantaster.. ser Grymt mysigt ut...=)

2010-04-25 @ 20:07:29
URL: http://fannysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0