Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hej hej publiken

Idag har lille jag vart på dagis medans Mamma och Pappa jobbat hårt.
Och när vi kom hem busade dom upp mig.. sprang runt och hade oss.
Dom är helt tokiga mina föräldrar..

Lite varmt och gött väder, någon som beställt det snart eller?
Hade nämligen tänkt köpa plattor imorn som Pappsen ska lägga på lördag.
Och pappa vill att jag ska plocka upp alla sten som jag slängt ut men det tänker
jag inte göra..Jag tycker det är roligt att jävlas lite.
Och på söndag ska vi nog åka ut och köra säsongens första fiske.
Fast fiskarna är nog inte vakna.. för kallt i vattnet för att röra sig.. I vart fall
gäddorna.. Men aborre kanske.. jag har ett spö jag aldrig testat.. ett helt nytt
abu garcia som jag fått av morfar som jag ska ha. = )
Så får vi gräva mask innan.. Det finns jätte mycket mask i våran gräsmatta..
Om man bara gräver lite. = )

Föresten har jag lärt mig ett nytt ord idag.. HJÄLP. Jag ropar så när mamma håller fast mig
kittlas och så.. Så kommer pappa och räddar mig.. Han är allt bra snäll..

Lönen rullar in denna helgen också så jag ska nog be pappa köpa mer lego duplo till mig
det är roligt att bygga. = )


I helgen är det bike dagar.. Motorcyklister, KÖR FÖRSIKTIGT!!!!! så slutar det kanske
inte som dom andra åren.. Använd båda hjulen.

Peace out!

Written by: Melvin




Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Rulltårtan väntar, o väntar. o väntar.........

Kram

2010-04-22 @ 21:30:22
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: MoFa

Ja lillkillen, nästa helg blir de bara helt underbart!:)

2010-04-22 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0