Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Långledigt!

Guten tag!

Ledsen för dålig uppdatering igen men det har varit fullt upp hela tiden känns det som =)

Igår var första arbetsdagen och den var toppen. Kommer nog trivas som fisken i vattnet! Fick lära mig labbet igår och nästa vecka ska jag gå som "läkar assistent". Det kommer nog vara ännu roligare =)

Va och hälsade Jessica och Tuvis i onsdags och jag kan säga att dom två barnen, ja alltså dom går så himlans bra ihop alltså! Melvin trivs jätte bra med Tuva och det är så skoj att se.

Nu hade jag faktiskt kommit på en massa skojjigt att skriva MEN så har jag tydligen en väldigt pratglad sambo idag och han har sprungit fram och tillbaka och pratat med mig och det slutade med att allt jag skulle skriva är som bortblåst! Hahaa

Men igår var Robban väldigt söt. Vi skulle ut och handla överdragsbyxor till Melvin och när vi kom fram till överby ville Robban gå själv och handla något. Haha surprise! Så när vi kom hem fick jag en jätte fin klocka och solbriller (som jag tjatat om att jag behöver nya) haha! Doch har vi inte riktigt samma stil när det gäller solbrillorna. Han ville tydligen att jag skulle ha någon sorts pilotbriller, hahaha!! Men det var riktigt gulligt av honom!! Tack gubben min <3

Imorgon är det påskfirande hos svärföräldrarna och efter det ska Mellisen nana hos Mommo Lisa och Roger =)

På söndag ska vi ut till öresjö och grilla med släkten och efter det kommer Emilia m. familj hit och har en helkväll här =)

Och på måndag ska vi ha en liten dejt med familjen Nord =).

Fullt upp med andra ord, men bara med skojjigheter!!

Idag ska vi åka till ikea. Vi väntar bara på att Mellisen ska vakna och sen kör vi honom till fammo och faffa och sen drar vi själva till ikea. Mycket enklare så, hehe!

Min farmor och farfar kom även hit i onsdags kväll på en liten kvällsfika. Och dom hade med sig en massa goda, härliga finska piroger. DET ÄR JU SÅÅÅ GOTT! Tusen tack! Det uppskattades verkligen =)

Nä nu ska jag nog ta och hoppa in i en dusch och sen göra mig iordning så det inte blir så stressigt sen. Haha!!
GLAD PÅSK PÅ ER!!


I sin fina nya jacka! =)


Fikatime


Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Melvin är jättefin i sin nya jacka, o vad bra det blev med bordet o stolarna. Ser ut som att ni mår gott i vårsolen. Kram

2010-04-03 @ 09:35:20
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0