Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Snutteputten

- Mamma, ta kort på mig

 

 



Och visst, ber han mig så snällt så kan jag ju inget annat göra ;-)


Idag är Melvin hemma med mamma för dagis tyckte inte riktigt han var sig själv. Han var allmänt onöjd med allt på dagis och så brukar ju inte min lilla kille vara. Och det gick mycket förkylningar på dagiset så nu får han vara hemma med mig både idag och imorgon.

Det krockade lite idag med mitt möte på vårdcentralen =) Jag ska ju dit och hämta mitt schema. För nästa vecka ska jag börja jobba lite smått och sen börjar mitt vik =) Det är inte så jätte länge men det är mycket mycket bättre än ingenting. Och dessutom, när vikket är slut har jag garanterat 15 timmar i veckan där =) Och det är också bättre än inget, hihi...Men iaf, då löste vi det att farbror Viktor faktiskt kommer hit och passar honom en stund. Gulligt av honom

På lördag har jag och Robban fått lite sällskap på kvällen =) Johanna och Stefan. Roligt värre. Och det blir ingen bio, det tar vi en annan gång istället, nu blir det bowling för det är ju lite roligare när man är fler =) Toppen lördag.

Imorgon ska Melvin ta sin sista dos av twinrix och det kommer ju bli mindre skoj..Urschabucha, men det måste ju göras

Ikväll ska jag över till grannarna Emma och Martin. Fast det är ju Emma jag ska umgås med, haha. Blir lite hårfärgning och lite vin =) Mysigt

Nää nu kurrar magen så frukost får det bliii...
Kram & ha en underbar dag


Kommentarer
Postat av: PlastMommo

Lille linslusen så fint han poserar. Jättefina bilder på lille plutten. Vi har planerat lite för en helg då ni kommer till växjö. Måste ju ses alla innan Thailand o planera lite ;)kanske lite svampskog oxå ;) Lutar lite mot sista helgen i okt. Ni kan väl kolla lite hur ni har det den helgen så hörs vi. Kramisar

2010-08-23 @ 12:28:04
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jag tror det är en liten pojke =) Som jag trott hela graviditeten, får se vad det blir :)

2010-08-24 @ 21:09:46
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja :) Han vill inte ha en lillasyster han vill ha en lillebror så vi får väl se ;P

2010-08-24 @ 21:11:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja, jag menar det ?! Man ger väl dom de dom vill ha ^^ Haha! :)

2010-08-24 @ 21:50:28
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0