Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

1 vecka före jul =)

Jag ÄLSKAR allt som hör julen till! Jag mår som bäst nu! =)

Var på julbort med jobbet i tisdags och herrgud va jag smocka mat..Älskar julematen, hihi!
Och i måndags var vi på Melvins luciafirande på dagis. Jätte mysigt faktiskt. Dock var det lite för kallt eftersom det var utomhus. Men det gör inte så mycket. Det glömmer man fort sen. Haha! Mormor Lisa och Melvins farfar kom också för att titta =) Det uppskattades väldigt! Sen åkte vi hem till oss istället för att fika därute och fikade hemma i värmen. Hihi! 

Igår träffade jag en underbar Emilia ute på överby =) En god fika och en lång samtalstund + lite handling, super trevligt! Och mycket uppskattat

Och nu är det äntligen fredag, det betyder helg..Jippii!!
Så ikväll ska vi ut och förhoppningsvis få tag på en julegran och handla lite som jag glömde igår =) För imorgon är det julpysseldag här hemma. Då ska jag, Robban och Mellisen baka julgodis, pepparkakshus och lyssna på en massa julmusik. Hihi! Och idag ska det göras julköttebullar. Haha! Mycket jul nu men så är det när världens mysigaste tid är framför oss, hihi!

Och som ni kanske förstod i förra inlägget så är det så att våran lilla prins ska bli storebror =) =) =)
I slutet av juni är vårat andra hjärta beräknat till. =) Så just nu är jag i vecka 13. Och jag kan ärligt säga att jag inte riktigt håller med alla andra som säger att graviditeten går mycket fortare med andra barnet, haha jag tycker det går minst lika segt. Visst vann jag dom 2 veckorna när jag var i Thailand, för då tänkte man ju inte så mycket på det men innan och nu efter är det tillbaka till sitt vanligt segande..Haha! =) Men det gör mig inget alls, för jag njuter för fulla muggar. Nu tycker jag även att magen börjar synas och på kvällarna går det inte att ta miste =) Eller ja, inte för att jag fått stor mage eller så men jag märker iaf stor skillnad =)

Nää nu ska jag passa på att julstäda lite innan jag ska hämta Melvin på dagis för att sen åka vidare till Bvc med honom =) Efter det ska vi träffa Jessica och Tuvis..Underbara fredag, med underbara människor..Bättre kan det inte blir, hihi!

Kram på er!












Vecka 13

Kommentarer
Postat av: Sandra

En liten bula :)

2010-12-17 @ 12:14:46
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då ska vi ju ha samtidigt ju! Jag är beräknad till 21/6 2011 enl. tidigt ul. Lycka till!

2010-12-17 @ 16:15:01
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah

Jag tyckte verkligen inte att det gick snabbare andra gången, det gick ju sjuuukt segt. Kan bero lite på också att det inte direkt är lätt att ha en tvååring när man är rörlig som ett kylskåp ungefär.

2010-12-17 @ 16:26:59
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vänta du gums.. När du sitter där med den lilla knodden kommer du tycka graviditeten rusat iväg haha :)

2010-12-17 @ 21:24:39
Postat av: Sandra

SV: va roligt att du säger det :) Alla tycker ju han är så lik Johannes hela tiden :P

2010-12-18 @ 12:21:01
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Emma - Miio & Alex mamma.

Åh vilken fin mage. Man blir såå himmla sugen även att jag inte ens vill ha en till.! ;)



Jag tyckte andra graviditeten gick sjukt fort, men den var sjukt mkt jobbigare än den 1a.

2010-12-19 @ 11:02:20
Postat av: PlastMommo

Mysbilder på fina maggen å pepparkaksgubben så fin. Åh sicken fin jamas Mellisen har på sig. Mysgossen! Haha..satt o tänkte på hans stadiga utryck i Thailand: HÄR KOMMER JAG!!..lille plutt.

2010-12-21 @ 11:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0