Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

18 december

Vaaa, 18onde december??? Va hände med tiden egentligen??? Det är ju julafton närsom helst..Haha

Julbak har vi här hemma. Robban gör knäck, men enligt honom fudge och jag gjorde misslyckade kolor men super goda cornflakes godis..Haha!

Igår var vi ute och letade julegran men det är sjukt va dyrt det kan vara..Vi vill ha en kungsgran (världens finaste gran) men inte känner jag för eller vill jag ge 600 kr för en gran som ska vara i knappt 1 månad. Okej om vi hade firat jul här hemma men nu när vi inte ska det så är det inte okej..Haha!! Så antingen får det bli en kungsgran i plast (haha) eller så får det bli en billig liten vanlig gran. Hmm ja vi får se!

Idag ska Melvin sova hos fammo och faffar =) Det ska bli jätte skönt att bara få vara lite faktiskt.
Jag försöker även tjata till mig att Robban ska vara hemma med mig och äta kräftor..Haha! För tanken är att han ska åka till en vän som fyller 25 men Robban är inte helt kry och då tycker jag att man faktiskt ska stanna hemma och bara ta det lugnt. Precis som sin gravida tjej..Haha! Och kräftorna är ett mycket stort plus i kanten..Hihi!

Nu är alla julklapparna inhandlade, dom få vi faktiskt ska köpa..Haha!
Eller nää nu ljög jag, Melvin är inte riktigt klar än. Vi ska åka till ikea imorgon och inhandla den sista klappen till honom. =)

Idag blir det ett litet minijulbord här hemma till middag. Mumms..Med hemmagjorda julköttebullar och prinskorv, potatis, sill, röbetsallad ägghalvor, julskinka och vörtbröd med julmust till drickat..Haha!! =) Skulle velat göra janssons också men man behöver inte alltid köra på stort. Haha!

Ha en riktigt underbar lördag!
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: MoFa

Ha en trevlig kväll å krya på dig Robban!

2010-12-18 @ 17:10:28
Postat av: Johanna/moster

Heej, Jag sitter och läser igenom din blogg och kan inte sluta fundera på hur lång mellisen är? Hoppas att det smakade med julmaten ;) Kraam

2010-12-20 @ 18:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0