Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ett...

...stycke glad Emma!
Haha sååå jädrans mobbat alltså. Har klagat länge på att Robban är allt för dålig med kameran. Har nästan inga kort på mig och Melvin ihop men så fick Robban för sig att ta några NU. Såhär miss i natten! Haha
Här kommer ett väldans glatt kort iaf. Hahahahahahaha

(måste tillägga att jag hatar mitt leende....)



Måste bara visa världens sötaste fisk. En kompis till mig hade lagt upp den på facebook och jag måste bara visa er. Haha har nog aldrig sett något så sött, i fiskväg då alltså =)
(hoppas bara det gick bra att jag snodde bilden) Hihi


Kommentarer
Postat av: MoFa

Glad Emma och en taggig blåsfisk! 15 gr och strålande sol...Kram och krama grabbarna!

2010-02-24 @ 21:46:29
Postat av: Emma

Haha ja en riktigt glad Emma. Hahahah!!

taggig blå fisk?? Är den farlig eller? Väldigt otroligt söt är den iaf, haha

2010-02-24 @ 22:45:55
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: MoFa

Nä inte farlig, som en osäker svensk kvinna. Taggarna utåt om det är någon som man inte känner närmar sig.;)Ett gammalt rykte. Krama sjuklingen så mycket. Kl 23.48. 14 gr..

2010-02-24 @ 23:50:21
Postat av: MoFa

Blåsfisk. den fyller lugorna med vatten för att se större ut än vad den är. Allt för att undvika bli uppäten av större fiskar. Från början som en större mört men kan förvanlas till en handbolls storlek, med sylvassa taggar runt hela kroppen.

-Ta mig om ni kan!

Knappast någon som ger sig på..

2010-02-25 @ 00:41:08
Postat av: Emma

Hahaha..Tack för informationen! Tycker det är jätte skoj med nya sorters fiskar som gör mer än bara en gädda. Haha!! Gött du har det i värmen. Kom hem ska du få känna på riktigt väder, hehe!!

2010-02-25 @ 08:47:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0