Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

I´m Back!

Äntligen har våran efterlängtade sladd till datorn kommit. Nu är jag en hel människa igen, haha!!

Så för att uppdatera lite kort vad som hänt dom senaste dagarna...

Fredags var jag ute på överby och shoppade med Emilia och Marie. Jätte trevligt och fick inhandlat det jag ville, hehe! Denna månaden har jag faktiskt unnat mig lite grejer. Det behövde jag!
Sen var det dags för mötet hos min doktor. Och det gick väl sådär. Han lyssnade inte riktigt på mig utan han låste sig fast vid att det var det som han hittade som orsakat mina problem. Jaja det märker vi väl. Tror dock inte det men jag går nu på 3 pencillin kurer iaf. Och sen ska jag ringa tillbaka till min "från-början-läkare" och berätta att Vårdcentralen inte kunde/ville gå vidare. Så får vi väl se vad som händer. Smärtan finns ju kvar så något måste ju göras...

Lördags var vi på ikea och fyndade. Eller ja, fyndade och fyndade, vi shoppade iaf. Fick faktiskt inte en enda skitsak med oss hem. Bara det vi åkte dit för och det känns bra. Så ikväll har vi suttit och monterat ihop byråsarna och möblerat om litegranna. Jätte bra blev det. =)

Sen på lördagskvällen hade vi en super duper skojjig tjejkväll här hemma. Shit va roligt alltså! =)

Och på söndagen hade vi en liten slappar dag. Behövligt och väldigt skönt!

Idag har jag varit tillbaka till vårdcentralen för provtagning och jag hatar verkligen sprutor. Höll nästan på att börja grina men fick hålla tillbaka mina tårar, jag var ju ensam. Haha! Men det gick väldigt bra ändå.

 

Imorgon ska Melvin till dagis igen och jag ska till min jobbcoach. Hoppas det hänt något sen sist där. Vore kul att få komma ut och jobba lite.

 

A-kassan har även fixat sig. Blev beviljad så nu väntar vi bara på att det ska komma in pengar retroaktivt. Tycker ju det vore sjukt att få vänta ända till nästa utbetalning. Men men, man vet faktiskt aldrig. Inget förvånar mig!

 

Sådär, det var väl en bra uppdatering?! Hehe!

Hörs mer imorgon!

Kram & god natt


Universeum!

Han var riktigt faccinerad av alla fiskarna =)

 


Elias och Mellisen



Party!!


 

 

 



I´m going tooo eat you...                                        
 

Nää då, det blev en puss istället =)
 

Lovley girls



Den lilla nya möbleringen =)


Kommentarer
Postat av: Mormor lisa

Vad söt han är när han kollar in fiskarna, o lill killarna trivs ihop ser jag. I alla fall innan riskakan försvann.:-)) kram

2010-02-01 @ 23:26:00
URL: http://http//emmaaronsson.blogg
Postat av: Johanna W

Vad fint ni fått hemma! och vad fin du var i din nya outfit! Antar att ni hade skit kul i lördags! Puss å kram

2010-02-02 @ 08:26:48
Postat av: Ylvert

blidde ju jättebra och superfint :)

2010-02-02 @ 09:20:49
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Ylvert sv:

hahah ja de vart i vartfall fuldans från min sida, hade otroliga problem med att vara seriös på dansen hahah ^^ ja det var verkligen superskoj, får göras om :) dåå kommer stan va osäker, hah :D

2010-02-02 @ 09:27:41
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0