Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Renoveringen är igång

God kväll!

Sitter här och myser i soffan framför spiderman 3. Hehe, en ganska skaplig film om jag får säga det själv!

Idag har jag varit och hälsat på Brålanda. Det var riktigt längesen jag var och hälsade på Mojje m familj. Fick med mig syster yster också. Alltid trevligt att träffa henne också. =)

Igår gjorde vi inte så himlans mycket. På kvällen kom farbror Daniel hit och kikade Melodifestivalen med oss. Jätte mysigt. Bidde en väldans god räkbaguette och ett glas vin till. Mums så gott! =) Fast Melodifestivalen kunde ju ha skippats. Så dåligt! Men men...

Nu har Robban fått revet en vägg + gjort en ny ingång till det nya rummet. Kommer bli super bra tror jag. Känns väldigt ovant att ha en dörr i köket men det blev jätte bra =).

Imorgon har vi absolut ingenting planerat. Skönt det, egentligen. Men det hitts säkert på något ändå!

Just nu sitter Robban breve mig och klagar på hur jag skriver. Han tycker jag både pratar och skriver på trollhättska. Haha! Tycker dock inte jag...

Näpp, nu ska jag fortsätta kika på filmen!
Kram på er

En riktig kaluffs =)


Såhär fint är det i vårat sovrum just nu, hehe


Och den nya ingången =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja super tuffa men ändå lite tjejiga med det rosa :) Ja men va coolt då kan dom ju matcha varandra i vår ;) Om inte melvins är får små och Tuvas är för stora, hehe. Tog 23 och än så länge är dom väldigt stora.



Åh va kanon det kommer bli i de nya rummet. Jag ser framemot resultatet!

Jag är föresten ledig på Lördag, Yiiihooo!

Puss

2010-02-07 @ 22:13:15
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Mormor Lisa

Åh, han ser helt nyvaken ut med lockigt hår o rosiga kinder.

Ska bli spännande o se hur rummet blir. Kram

2010-02-08 @ 15:33:38
URL: http://http/emmaaronsson
Postat av: Plastmommo

Verkar bli jättefint! Oj vad jag gillar lillkillens frilla =)

2010-02-08 @ 18:12:46
Postat av: MoFa

Lelle gössen ä la göör fiin vetla du! Töff frilla. De bli la snögt ne ett göör litet rum där intill de andra! Håll om göbbarna dina!

2010-02-08 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0