Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Säng letande

Håller på och kikar runt på en ny säng till våran stora kille. Och jag har nog hittat en av dom coolaste sängarna till en liten grabb. MEN tyvärr kan vi inte köpa den för den är alldeles för stor för hans lilla rum =( Det gör mig ledsen för den hade varit as ball =). Men vi har hittat en annan som vi troligen kommer köpa.

 

Inatt har Mellisen inte sovit mycket. Han har nog vaknat en gång i timmen hela natten. Och imorse tog jag tempen på honom, innan han kommit upp och då visade den på 39,9. Inte konstigt att han inte kunnat/velat sova. Och våra alvedonsuppar är och har varit slut ett bra tag, vi har bara haft flytande och det är ju inte lätt att få i honom den för den smakar ju rooompa. Haha!!

Men super snälla svärmor körde iväg innan jobbet imorse och handlade alvedon till sjuklingen. Det tackar jag till tusen för. Så nu äntligen kan han få lite medicin i kroppen och den tryckte ner febern till 38,6. Haha men imorse när hon kom för att lämna det så tror jag att jag gick halvtomhalvt i sömnen. Det knackade och jag rusade upp och fattade ingenting. Haha inte ens när jag öppnade dörren förstod jag någonting. Haha!!

Nä nu hör jag en ledsen kille som vaknat efter bara 40 minuters naning...
Kram på er

Skulle lagt ut en bild på den super coola sängen men den fanns inte kvar så nu gör det mig inte så mycket..haha

Men en sånhär säng kommer det troligen bli



Skulle egentligen helst velat ha en sånhär men den skulle ruinera våra plånböcker. Haha, nä kanske inte så farligt men den är ganska så dyr (enligt mig) Men en säng i min smak...




Kommentarer
Postat av: emma

Åh MAVIS sängarna är sjuuukt snygga,, vi kollade på deras VIMMERBY växa säng, men vi kom fram till att det blir föör dyrt eftersom det är en säng de ej har såå länge 2900:- lixom utan madrass. Blää. Såå vi valde att köpa en billig från ikea eftersom vi ska göra nya rum till barnen å ej vet vad som kommer passa lixom..

Men det är kul med barnrum, man kan lägga huuuur mkt pengarsom helst på dem känns det som, det är såå kul.

2010-02-24 @ 12:29:34
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Postat av: emma

haha. Ekonomi, Emma snacka för dig sjäälv.? ;)Jag är juh inne på 2a året som mamma-ledig u know. ;) Tur att C tjänar bra å att vi fick köpa huset såå billigt. ;)

2010-02-24 @ 20:09:12
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0