Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Skit A-kassa...

Nu orkar jag snart inte mer alltså! Varför ska det vara så svårt att få pengar?? Vad är problemet lixom...
Fick hem papper igår och summan jag skulle få ut idag var hela 0 kr. What???

Så idag ringde jag upp dom och frågade va dom höll på med..Men svaret var att jag blivit beviljad akassa men tiden för när jag pluggade är inte beviljad riktigt än. Så nu väntar jag på ytterligare besked och med min tur lär jag inte få det beviljat. Blir riktigt tokig på dom alltså! Och då frågade jag vart pengarna var för Januari månad är, för då pluggade jag ju lixom inte, men det låg för nära efter att jag slutat plugga eller ja, det var något sånt iaf så inga pengar då heller (än). ÅHHHH!!

Jaja skitsam. Idag gick vi upp kl halv 10 och det var riktigt skönt. Och en grej som jag har kommit på att jag aldrig mer ska skriva i bloggen är när min son sover bra. För han sov skit bra i 2 veckor och med sängen vänd så han själv kunde gå upp. Och så skrev dumma jag i bloggen att han sovit så bra m.m men ända sen dess har det varit skit igen..Så aldrig mer något om hur han sover! Haha.

Idag snöar det inte ute och det kan ju vara skönt, för nu är det riktigt mycket snö på marken.
Nää jag känner verkligen inte att jag kommer på något bra att skriva idag, är bara såååå frustrerad!
Kram och hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv : Nej, tyvärr inte

2010-02-04 @ 13:42:24
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Usch, jag hör hur irriterad du är o jag förstår dig så väl. Skit-jobbigt, när det inte blir ordning på det, Dom måtte väl bevilja a-kassa när du pluggade, för du pluggade ju inte heltid heller o knappt halvtid heller. Håller tummarna. Kram

2010-02-04 @ 14:40:34
URL: http://http/emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0