Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Blond

God morgon!

Jepp, igår blev man ännu mer blondare än va man redan var. Och som vanligt gillart jag inte...Hatar när man är precis alldeles ny blonderad. Det ser så fejk ut. Hehe!! Men snart blir jag nog nöjd, brukar iaf vara så.

Helgen har varit toppen.
I fredags drog jag hem till Emilia och drack grogg och sen vidare in en snabbis till staden. Sen hem igen till Emilia för att ha lite jamasparty. =) Hehe!!

Lördags var vi hemma och tog det lugnt. Eller ja Robban han fick tvätta och städa ur bilen för på söndagen skulle det komma en och kika på bilen.

Så igår kom spekulanten och dom verkade jätte positiva till bilen men dom skulle kolla på en till i veckan och sen höra av sig. Vi blir nog glada oavsett va dom väljer.
Sen på eftermiddagen var vi bjuda på middag hos min underbara mormor. Hemlagat mos med hemrullade köttebullar. Shit va gott alltså! Tack till tusen!

Och idag har vi absolut inget på schemat. Bara vara hemma och dega och försöka vänja mig med mitt gyllennehår...

Nä slut på uppdatering...
Ha en super fin dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: din underbaraste Emilia

kan du inte lägga ut en bild på ditt blonda hårsvall =) hahah

2010-01-18 @ 15:57:18
Postat av: MoFa

Vill oxå se! :)

2010-01-18 @ 20:00:06
Postat av: Marie [Mamma till William]

Jodå, det va som jag trodde krupp .. MAn känner sina barn rätt bra.

2010-01-18 @ 22:31:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

ger hostmedicin o ser glad ut typ .. ;/

2010-01-18 @ 22:49:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0