Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ingen dator............

Japp, nu har man ännu en ursäkt för att det kommer bli dåligt med bloggandet. Våran dator har pajjat. Eller ja, laddaren till datorn har lagt av och nu måste vi leta runt efter en ny. Så tills dess kommer det blir skit på bloggen, sorry, men LOVAR att bli en bättre bloggare sen igen =)
Passar på och skriver lite nu när jag är hos svärisarna =).

Imorgon ska jag till läkarn och det ser jag inte framemot men hoppas få svar iaf.
Sen ska jag ut och shoppa med Emilis, måste ha nya "öronhängen" och lite annat smått och gott Haha...

På lördag är det äntligen dags, hehe! Då har jag samlat ihop alla mammorna för att parta lite. Shit va längesen det var. Det kommer säkert bli otroligt skoj (som vanligt med alla härliga tjejjor).

På dagen (lördag) ska jag och familjen dra till Ikea och handla lite. Ska ju strax börja riva väggar hemma och då behövs det lite inredning till både det nya rummet och lite till våra rum. =) Ska bli skojjigt. Dock inte allt för mycket eftersom A-kassan fortfarande krånglar. Sikka skitar alltså! Men men, bara att se glad ut..

Nä nu vankas det kaffe och kaffetarmen riktigt skriker efter kaffe så jag får nog dra mig, hehe!!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Tack! Din son är väldigt söt han oxå! :)

2010-02-01 @ 22:11:30
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0