Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kontrollmänniska

Nää nu får det faktiskt snart hända något i mitt liv. Nu har jag gått hemma väldigt länge och visst är det skönt men jag vill ju helst ha något att göra om dagarna. Ett jobb hade inte varit helt fel eller helst av allt hade jag velat komma in på högskolan. Hehe! Jag som är ett sånt kontrollfreak vill ha koll på hur det ser ut framåt och kunna planera. Jag är överlycklig över mitt sommarjobb MEN det är ju ett tag kvar till sommarn börjar. Och jag hatar att gå som timanställd. Jag är en sån som vill gå och förbereda mig på att jobba, inte bara slängas in hit och dit. Nä nu känner jag att orden bara flödar helt fel. Hihi..

Vi har även fått klartecken på att börja renovera det 3e sovrummet. Det var tvunget att skrivas under något papper eftersom vi ska riva väggar och göra en helt "ny" planlösning. Så det kommer vi väl börja med om inte alls så lång tid. Tur man har en händig man som gör allt själv. =) Det blir ganska så billigt, hihi!

Jag är så glad över att vi köpt lägenhet nu. För nu kommer tydligen insattssumman höjas till ca 75% av beloppet. Ja gud så nöjd jag är över vårat köp. Hade inte kunnat vara bättre. Men när jag får en inkomst så kommer vi troligen köpa oss ett hus och slå oss fast för alltid =). Åh så jag längtar...

Har även fått en telefontid med min gynläkare. Åh jag hoppas verkligen han kan hjälpa mig på något sätt för nu är jag sååååå trött på att ha ont. Har ju inte ont jämt men det är ju en grej som kommer i 10000onde hand pga att jag har ont. Skit trist...

Igår blev jag lovad av Robban att få lägga in nya slingor om jag ringde runt och det gjorde jag ju så imorgon ska jag äntligen få ta bort lite av denna fula utväxt =) Robban ska även också få lite slingor för jag tycker han är jätte jätte fin när det det är ljusare =). Hehe.

Ha det så fint mina kära vänner!
Kram kram

Inte bara jag som gillar spikmattan =)

 



Babblarna och Melvin, hihi


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vad charmig han är Emma! :)

2010-01-14 @ 14:32:48
URL: http://fjellis.blogg.se/
Postat av: MoFa

Skön kille!! Krama om honon!

2010-01-14 @ 17:56:19
Postat av: Plastmommo

Åh va kul att han gillar babblarna! Sjunger å gör rörelser lille plutten. Hoppas hans nagel läkt.. ajaj va ont på lilla fingret. Ha de så gott å krama honom från mig.

2010-01-14 @ 19:54:20
Postat av: Plastmommo

Åh va kul att han gillar babblarna =) Sjunger å gör rörelser lille vännen. Hoppas nageln läkt.. så ont på lilla fingret! Ha de gott å krama honom från mig.

2010-01-14 @ 20:21:40
Postat av: Plastmommo

Haha.. först inget sen två =) MEN JAG GILLAR JU ÅXÅ BABBLARNA! Kramisar.

2010-01-14 @ 20:25:44
Postat av: Emma

Hahaha! Ja babblarna är hans favorit just nu. Hela tiden går han runt och frågar om babbla. Dom är ju grymma. Hihi! Jo hans nagel har allt läkt på bra =). Kram kram

2010-01-14 @ 22:03:30
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Noomi&Emilio m. bebis nr.2 i magen

Eller hur? Kändes aldrig som om att de skulle bli såå stora! åhh, så tråkigt att det går så fort..=/



Njaa, asså om man frågar vart bebisen är så säger han ju "Mamma" o pekar på magen. Men de e nog långt ifrånatt han förstår vad de innebär.. tror han e för liten för de.



Rent teoretiskt skulle vi vilja ha många barn.. men får se efter hur man mått efter denna graviditet o hur förlossningen går.. Plus allt jobb med barnen.. Men de e ju ingen omöjlighet o man säger så! Absolut inte!



nidå, hur har ni tänkt me syskon o barn oså?



Jaa de med förkylningar e så tråkigt.. nu får de blir våååår =)



Kram

2010-01-16 @ 11:11:42
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Han är bara så himla go den lille killen.



Snygga slingor.Kram

2010-01-16 @ 12:41:55
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Emma

Haha mormor, du är för härlig. Har ju inte gjort slingorna än, ska göra´t ikväll. Hehe

2010-01-16 @ 17:43:15
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Oj, så bilder kan luras. Det ser precis ut som du har slingor i luggen. Kram

2010-01-18 @ 10:41:07
URL: http://emmaaronsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0